掃呢頁CODE去手機

2017年4月24日 星期一

【令人擔心】74歲岳華返加後失聯 馬海倫:成個月冇佢消息 __,馬海倫,岳華,

資深甘草演員的岳華,日前被指與圈中友人失去聯絡多時,今日無綫演員馬海倫在網上留言表示:「各位華哥粉絲(岳華),最近我都冇華哥消息,只是聽到朋友說,但我 ...


資深甘草演員的岳華,日前被指與圈中友人失去聯絡多時,今日無綫演員馬海倫在網上留言表示:「各位華哥粉絲(岳華),最近我都冇華哥消息,只是聽到朋友說,但我又不放(方)便講,希望他早D同我聯絡,祝他身體健康。」令人擔心岳華的健康狀況。對於與岳華失去聯絡,馬海倫今日回覆傳媒表示:「我知華哥返咗加拿大,其實我哋邵氏班人有個whatsapp group,平時大家有聯絡開,但最近就唔見華哥消息,都有成個月啦,佢啲fans又係咁問我佢o依家情況點,所以先至喺網上發散人問啫!」問馬海倫是否知悉岳華身體有事,馬海倫顯得有點避忌說:「我都唔清楚,或者你哋問番邵氏啲人」今年74歲的岳華,65年開始從影,屬前邵氏演員之一,代表作為1966年之《大醉俠》,90年代中期,岳華和太太恬妮及家人移民溫哥華,直至07年再回歸無綫電視主演劇集。包括有《珠光寶氣》、《巾幗梟雄》,多年來香港、加拿大兩邊飛。而今次岳華返加拿大居住前最後拍的一套劇集,便是前年和洪永城拍的《張保仔》。

馬海倫今日在微博留言表示和岳華失去聯絡。(馬海倫微博圖片) 馬海倫(資料圖片)
岳華和太太恬妮。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!