掃呢頁CODE去手機

2017年4月3日 星期一

【劉鑾雄講大劉(7)】保鑣變毛巾黨 大劉驚握手:啲男人小完便唔洗手! __,劉鑾雄講大劉,劉鑾雄,大劉,

大劉有潔癖,大家都咁話。但劉鑾雄就話大劉沒有潔癖。關於大劉潔癖這「都市傳說」,包括:1.司機保鑣例必紙巾毛巾不離身,開車門為大劉打傘或者攙扶大劉,一定 ...


大劉有潔癖,大家都咁話。但劉鑾雄就話大劉沒有潔癖。關於大劉潔癖這「都市傳說」,包括:

1.司機保鑣例必紙巾毛巾不離身,開車門為大劉打傘或者攙扶大劉,一定要用;

2.如見到新奇士橙標誌少了一個英文字母就馬上不要;

3.從不握手:

4.銀紙用保鮮袋袋住,從不徒手觸及,亦不放入銀包;

5.肥皂只用一次就扔,而且只用英國某指定品牌;

6.從不買二手車,因為別人坐過。劉鑾雄就咁解釋:(一定要睇片!)白毛巾:

「其實條毛巾呢,就唔係擺喺手臂嘅,有時主要係用嚟扶住手腕。點解要咁樣擺條毛巾呢?因為我好多年見到有啲男性朋友,小完便唔洗手,好多都係咁;收尾我又見到美國傳媒話,有啲女人,小完便又係唔洗手。咁我又比較乾淨啲,唔係話嚴重潔癖。只係注重衛生。」新奇士橙標誌少一個英文字母就馬上不要:

「梗係冇咁嘅事啦,你估我傻嘅咩?啲人真係好誇張。唯恐天下不亂咪講得嚴重啲囉。如果有我一定認。」從不握手:

「啲人話我唔鍾意同人握手,話我驚俾人沾咗我啲財氣。第一,我冇財氣;第二,啲人誇張咗。因為我見過好多男性朋友小完便唔洗手,你點敢同佢握手吖?有時你被迫握手、或者被迫同佢打牌,咁你有時自己都會,驚驚地避避地囉!」銀紙用保鮮袋袋住:

「我有用保鮮紙載銀紙,用保鮮紙出面去掹啲銀紙俾人。通常呢啲都係自己一個人去食碗雲吞麵,找嗰啲數就唔攞喇,可能食六、七十蚊,俾三十蚊貼士,找嗰啲數就唔攞喇。」

「有一次有傳媒講,啲英鎊有8、90%,銀錢上面都有cocaine成份喺度,啲人用銀紙食可卡因都唔係最污糟,你點知啲人係咪大小便唔洗手再掂到啲銀紙?你諗起乜嘢都可能發生。如果我被迫掂,我咪即刻洗手囉。」肥皂只用一次就扔:

「一定冇咁嘅事。點會用一次就唔要?一定係有人誇張,人云亦云先至咁講。我係鍾意乾淨,成日洗手,所以我對手(皮膚)好粗。」

統籌、採訪:陳月媚

攝影:陳俊強

攝錄:NEO、馮嘉銘、吉吉【劉鑾雄講大劉(1)】

獨家 千億富豪劉鑾雄 24歲問家傭借錢入院割膽

http://bit.ly/2ngVqNq【劉鑾雄講大劉(2)】

走過三輪水貨 「風扇劉」血淚史:唔夠半年已經冇錢出糧

http://bit.ly/2obalOj【劉鑾雄講大劉(3)】

遭猶太人出賣 大劉:我係廢柴中嘅廢柴,懵炳中嘅懵炳!

http://bit.ly/2mPTGzh【劉鑾雄講大劉(4)】家道中落 老父開廠俾人呃晒 大劉10歲前冇床瞓

http://bit.ly/2nr56WG【劉鑾雄講大劉(5)】大劉親剖與父關係:初則口角,繼而動武

http://bit.ly/2on7WQC【劉鑾雄講大劉(6)】聘福臨門廚師為家廚 大劉狠批昔日飯堂:依家唔啱胃口!

http://bit.ly/2oLevsv

【Timeline】手機用戶請按此,瀏覽「傳奇狙擊手劉鑾雄」: http://bit.ly/LAU-timeline

大劉出入身邊總有保鑣保護,而一眾保鑣手上都會準備好紙巾毛巾。(資料圖片) (資料圖片)
(資料圖片) (資料圖片) 唯一可以同大劉有直接接觸嘅得劉太甘比。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!