掃呢頁CODE去手機

2017年4月15日 星期六

減肥做小生?何遠東努力瘦身搣甩50磅 __,何遠東,

何遠東覺得肥仔賣可愛唔賣得耐!無綫藝員何遠東憑劇集《心理追兇MindHunter》的弒母戲份人氣急升,獲讚演技大爆發,其實東東是演藝學院高材生,絕對是 ...


何遠東覺得肥仔賣可愛唔賣得耐!

無綫藝員何遠東憑劇集《心理追兇Mind Hunter》的弒母戲份人氣急升,獲讚演技大爆發,其實東東是演藝學院高材生,絕對是深藏不露,演慣搞笑角色的他終於憑出色內心戲彈出!問到覺得肥嘟嘟身型是幫助還是障礙?他說:「我以前覺得肥冇問題,一定有人睇到嘛!但做極都係可愛角色,唔賣得耐喎!咁冇得行落去喎!我依家係瘦咗㗎!以前係280磅,依家係230幾磅咋!哈哈!」問到有否想過減肥做小生?他笑言獲得阮兆祥及田蕊妮支持,可繼續肥多一段時間:「可能遲啲先大蛻變,依家未係時候,不過我有自知之明,就算瘦咗都唔會係靚仔」

東東自小已是肥仔一名,性格樂天的他其實多次因為肥胖身型而被排擠或看不起:「以前小學成日畀人笑,打我個肚呀!又笑我論盡,其實都唔係咁開心,直至六年班好啲,我參加唱歌比賽,終於畀人發現我有少少演藝天分,不過大啲入到演藝學院,又畀啲唔係咁好嘅師兄話我阻住地球轉。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!