掃呢頁CODE去手機

2017年4月28日 星期五

4月中同楊埕分手!龐景峰即約女蒲老銅 __,楊埕,龐景峰,

咁快就收拾好心情重新出發?!藝人龐景峰與前候選港姐楊埕(Sabrina)在2015年中撻着,去年突然傳女方因被打而分手,不過未幾又告復合。據知上月楊埕 ...


咁快就收拾好心情重新出發?!

藝人龐景峰與前候選港姐楊埕(Sabrina)在2015年中撻着,去年突然傳女方因被打而分手,不過未幾又告復合。據知上月楊埕生日,男方還為她大搞生日會,但在本月中再因打架而爆分手,兩年情玩完!雖然雙方冇表面傷痕,但楊埕不時跟好友訴苦。據知今次分手有別以往,龐景峰實行要劃清界線,即使分手前已相約共同朋友去遊船河,最終亦臨時甩底避見女方。而楊呈上周曾在社交網大呻:「單身的日子最煎熬就是沒有對的人陪你看電影,楊埕表示寂寞但好忙。」未幾又刪Post。知情人士爆料指龐景峰愛溝女,楊埕身邊也有不少男仔,但否認收兵。

接Job似自殺

龐景峰昨日在電話中亦承認「分」訊,他說:「一段時間,好耐係我去台灣之前幾日分手,大概4月中。」景峰透露將搬到上海居住,因接了一個大Project,但簽了保密協議,暫不能透露,6月尾則要開新戲,8月到台灣拍武打片。問到是否因分隔兩地而提出分手?他說:「唔係,分開吓,不過都仲日日有傾電話。(分咗幾次?)好多次,無數。」他強調未來會集中精神工作:「未試過咁驚,接咗呢個工作,感覺好似『自殺』咁,唔可以分散注意力。」有傳因再爆肢體碰撞而分手,他笑說:「冇,如果有,都係佢打我。我咁大隻,唔夠膽郁人!」至於為求劃清界線而避去聚會,他說:「我之前去咗台灣,點出嚟?」回復單身的景峰,日前也被東網捕獲與一名女友人在銅鑼灣出現,見他一臉愁爆在傾電話,未幾他與女友人道別再與另一男友人碰頭。而楊埕至截稿前未有回覆。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!