掃呢頁CODE去手機

2017年4月26日 星期三

【獨家有片●揸後鑊做樓面】女細老婆嫩 49歲魏駿傑開泰菜館:世界難撈乜都做 __,魏駿傑,

相關連結:【離開TVB11年】想返大台過戲癮魏駿傑:幫我搭路約珍姐食飯http://bit.ly/2pYt117【拍檔有朵】魏駿傑自創王牌菜有型調酒師 ...


相關連結:

【離開TVB 11年】想返大台過戲癮 魏駿傑:幫我搭路約珍姐食飯

http://bit.ly/2pYt117

【拍檔有朵】魏駿傑自創王牌菜 有型調酒師助陣

http://bit.ly/2pgt62A

【孭千七萬高潮樓】魏駿傑搏命做 目標買地起樓

http://bit.ly/2q1vTgA

【六招化解婚姻危機】魏駿傑︰女人要落藥 兩物業加老婆名

http://bit.ly/2pdrxAk

有網友踢爆魏駿傑在西貢一間泰國菜館招呼客人,樓面、廚房兩頭騰,揸埋鑊鏟,身水身汗!

原來他與友人在西貢海灣酒店附近開設泰菜館,佔地逾六千呎。據知魏駿傑今次豪掟七位數,難怪十分緊張,差不多天天親自落場打點。為招呼客人,做活動佈景版任影唔嬲,甚至連後鑊都做埋,在廚房切菜炒餸有板有眼。

對於一腳踢,他說:「職業無分貴賤,最重要係自食其力。依家世界難撈,乜都做」

由於食肆對正沙灘,他打算做埋沙灘客,賺到盡。「我會自己送外賣去沙灘,為生意豁出去」

咁搏!皆因魏駿傑是一個典型港爸,女細老婆嫩,擔子不輕。他現要供一個1700萬的物業,又要為女兒供500萬教育基金,難怪除了頻頻北上登台,在內地做木材生意,現更開食肆。

「錢幾時都要賺,香港乜嘢都貴,個女讀書、雜費都貴。」

女細老婆嫩,雖然為她們籌謀,魏駿傑卻反對成功需父幹。

「肯定反對,我自細到大字典只有成功靠苦幹,冇成功靠父幹。個女都唔知我幫佢供五百萬基金,唔好等佢認為老竇大把,咁會hea住做。」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!