掃呢頁CODE去手機

2017年4月27日 星期四

【恭喜晒】42歲楊采妮早產誕孖B __,采妮,楊采妮,

女星楊采妮今年年頭宣布懷孕5個月,佢時不時都會喺社交網站更新動向,不過就冇講肚入面嘅BB係仔定女!不過今日佢喺微博公布喜訊,原來係佢同好姊妹李心潔一樣 ...


女星楊采妮今年年頭宣布懷孕5個月,佢時不時都會喺社交網站更新動向,不過就冇講肚入面嘅BB係仔定女!不過今日佢喺微博公布喜訊,原來係佢同好姊妹李心潔一樣,啱啱生咗一對孖B,並上載有兩張藍色BB床,有網友就估佢生咗兩個男B,楊采妮喺微博留言:「親愛的小寶貝們,謝謝你們,到我們的生命裏來,讓我們對愛多了另一種新體悟。爸爸媽媽一直是懷著(着)感恩的心來迎接你們,我們承諾會用心愛著(着)你們,亦希望你們能在充滿愛和感恩之下,健康平安地成長,擁有自己幸福的人生。在此要感謝協助我們迎接這兩位小寶貝的醫生和護士們、一直關心問候我們的朋友、您們的祝福和心意我們都非常珍惜,謝謝您們。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!