掃呢頁CODE去手機

2017年4月25日 星期二

【拍拖4年有愛冇性】堅持婚前守貞 27歲陳嘉寶:會叫男友忍 __,陳嘉寶,

27歲嘅宅男女神陳嘉寶(Anjaylia)終於出嫁,嫁俾拍拖4年嘅男友Epaphras。堅稱呢次係自己初戀嘅Anjay,由於本身係虔誠基督徒,為咗婚前 ...


27歲嘅宅男女神陳嘉寶(Anjaylia)終於出嫁,嫁俾拍拖4年嘅男友Epaphras。堅稱呢次係自己初戀嘅Anjay,由於本身係虔誠基督徒,為咗婚前守貞,曾經自爆同男友拍拖多年「有愛冇性」,即使出埠旅行全程瞓埋同一張床都冇問題。不過後生仔始終血氣方剛易出事,Anjay就曾經講過:「我自己就冇呢個問題(性衝動)。總之o依家唔可以,我會叫佢忍!結婚一定會,我嘅目標係生兩個!」早前Anjay又接受訪問,講起婚後先有性行為,佢話:「性行為對我嚟講係上天賦予嘅禮物,禮物應該到適當時候先拆,咁先有驚喜!」未婚夫Epaphras早年被踢爆曾犯刑事恐嚇同盜竊罪,Anjay當時回應話:「我一早知佢嘅嘢,不過都好多年前嘅事。佢o依家乖咗好多。」

(資料圖片) 對於男友嘅性需要,陳嘉寶話會叫男友忍吓。(資料圖片) 佢話性行為對佢嚟講,係上天賦予嘅禮物。(陳嘉寶Ig圖片)
陳嘉寶一直堅持男友要到結婚嗰日先有得「拆禮物」。(陳嘉寶Ig圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!