掃呢頁CODE去手機

2017年4月6日 星期四

楊愛瑾:眼仔睩睩超萌!32歲楊愛瑾宣布早產誕子 __,楊愛瑾,

Miki話想生多個,唔知佢下次會否想追個囡囡呢?恭喜!恭喜!32歲嘅「餅碎」楊愛瑾(Miki)喺社交網站宣布上月30號為老公郭永淳生咗B,佢仲表示BB ...


Miki話想生多個,唔知佢下次會否想追個囡囡呢?

恭喜!恭喜!32歲嘅「餅碎」楊愛瑾(Miki)喺社交網站宣布上月30號為老公郭永淳生咗B,佢仲表示BB嘅乳名叫LuLu,Miki留言:「My little thing couldn't wait to see the world and decided to come out early!We look forward to bringing Baby LuLu out and meet you all soon!(我嘅BB急不及待要來到呢個世上,所以早咗出世!我哋好期待遲啲帶LuLu出嚟同大家見面!)#newborn(初生) #babylulu #03302017 #happy1weekold(一星期大喇) #一出世就眼仔碌(睩)碌(睩)」

生完即想追多個

東網聯絡到Miki,佢開心地表示:「BB上個禮拜已經出世喇!佢叫Luken,意思係『bringer of light』,佢喺產房一出世就已經眼仔睩睩周圍望,好似想快啲見到我哋咁。佢出世未夠六磅,醫生話佢身體一切健康,叫我哋唔使擔心。因為BB早左兩個星期出嚟,我哋上星期朝早突然發現BB有想出嚟嘅先兆,成個人都變得好緊張,孭住走佬袋入到醫院。我一直都好擔心順產究竟係點,好彩醫院嘅醫生同護士大家都講解得非常專業,所以過程一切都非常順利,冇我想像中咁痛苦。生完嗰一刻,我仲即刻講笑咁同老公講『咦?可以即刻生多一個喎!』依家我返到屋企每日都好忙,好多嘢要學,所以同大家報完喜之後我哋又要繼續努力喇!😘❤」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!