掃呢頁CODE去手機

2017年1月22日 星期日

陳淇:【五J臨門】胡諾言細仔百日宴似娶新抱 __,胡諾言,

胡諾言同陳琪不計成本為仔仔搞百日宴。「J,全部都係J!」藝人胡諾言(Jack)與太太陳琪(June)為囝囝胡澔錕(Jayden),在主題公園舉行百日宴,胡仔大女胡芷苓(Jay)加埋細女胡芷悠(Jacey)影全家福,有仔萬事足的陳琪坦言,依家五福臨門,人生圓滿了!Jayden雖然出世只一百日,但以西裝Look亮相的他,趣致可愛,加上拍照時眼仔睩睩,面對鏡頭表現淡定,萌樣俘虜了陸詩韻、吳家樂、沈震軒、 ...




其他影片:>>






胡諾言同陳琪不計成本為仔仔搞百日宴。

「J,全部都係J!」藝人胡諾言(Jack)與太太陳琪(June)為囝囝胡澔錕(Jayden),在主題公園舉行百日宴,胡仔大女胡芷苓(Jay)加埋細女胡芷悠(Jacey)影全家福,有仔萬事足的陳琪坦言,依家五福臨門,人生圓滿了!

Jayden雖然出世只一百日,但以西裝Look亮相的他,趣致可愛,加上拍照時眼仔睩睩,面對鏡頭表現淡定,萌樣俘虜了陸詩韻、吳家樂、沈震軒、胡蓓蔚等前來到賀的哥哥姐姐。

冇計使咗幾多錢

西裝上陣的胡仔說:「我咁着係為咗襯番個仔,試過有次喺街被人問可唔可以影張相?點知原來唔係同我影,係同我個仔影!佢依家有花名㗎喇,叫波仔!(你個仔勁過你?)託賴佢出世之後,我都做咗啲代言工作,咁我希望佢無論名與利、健康等,都比我好!(個仔腳頭好?)三個小朋友都好啦,其實今晚呢個party唔止係為個仔,係為佢哋三個搞嘅!(今晚使咗幾多錢?)唔係着眼於呢樣嘢嘅!」

心情似娶新抱

陳琪笑言心情有如娶新抱,她說:「我啲朋友都笑我,我好似娶新抱咁喎,講真我結婚嗰陣都唔使籌備咁多嘢!今晚請咗大約一百位嘉賓,有啲朋友好鍾意我個仔,話想契咗我個仔,有啲又話想出教育經費,已經有產品想搵我個仔拍廣告!(仲繼續生?)唔我諗依家算係圓滿,啲朋友睇到我哋張全家福,都話我哋五福臨門。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!