掃呢頁CODE去手機

2017年1月10日 星期二

菊梓喬經濟拮据靠妹支撐廿蚊兩餐 __,

菊梓喬要做歌星,行的都是辛酸路!
菊梓喬經濟拮据靠妹支撐廿蚊兩餐獨立歌手菊梓喬(Hana)在「新城勁爆」及「十大中文金曲」頒獎禮中橫掃新人獎後,昨日簽約星夢娛樂成為旗下歌手,雖然泊得好碼頭,還未到收成期的Hana仍要為追夢而捱窮,幸好有當文職的妹妹全力支持,為她交租及應付基本生活開支,令她可以繼續做歌手。菊梓喬要做歌星,行的都是辛酸路!Hana昨日在電話中表示入行半年都試過零收入:「老實講依家我經濟都唔係咁好。(咁點生活?)我有幾 ...


菊梓喬經濟拮据靠妹支撐廿蚊兩餐

獨立歌手菊梓喬(Hana)在「新城勁爆」及「十大中文金曲」頒獎禮中橫掃新人獎後,昨日簽約星夢娛樂成為旗下歌手,雖然泊得好碼頭,還未到收成期的Hana仍要為追夢而捱窮,幸好有當文職的妹妹全力支持,為她交租及應付基本生活開支,令她可以繼續做歌手。

Hana昨日在電話中表示入行半年都試過零收入:「老實講依家我經濟都唔係咁好。(咁點生活?)我有幾千蚊生活費都夠,會買十蚊肉、十蚊菜,一次過煮晒分兩餐,咁就捱到一日,夠飽又健康,平時我盡量唔出街就唔使使錢,衫爛咗咪補番再着。(有乜娛樂?)落公園行,望吓咁靚嘅天,心情就好好,或者去書局打書釘,又係免費。(病咗點算?)唔使睇醫生,我會用洋葱或蒜頭蒸水飲,有殺菌作用,瞓多啲同做運動就會好番,食太多西藥反而減低身體免疫力!」

譚嘉儀時裝店抓衫着

要妹妹擔起頭家的Hana直認有內疚感,還跟妹妹約法三章:「畀一年時間我,如果真係唔成功,我就會做番正職。」她不諱言「朝不保夕」的日子承受的壓力會令人瘋狂:「呢啲日子,我都覺得自己癲咗,聽到啲人講啲睇唔起我嘅說話,真係好難受,不過音樂係我嘅一切,會將難聽嘅說話化作動力,令自己更努力。」

菊梓喬昨日簽約星夢娛樂。
  • 菊梓喬昨日簽約星夢娛樂。
譚嘉儀(右)與何雁詩(左)都朝着許廷鏗成功之路進發。
  • 譚嘉儀(右)與何雁詩(左)都朝着許廷鏗成功之路進發。

而同在今年得兩個獎的歌手譚嘉儀昨日在電話中表示:「我都係搵幾千蚊個月,平時咪慳啲使囉,我試過入去啲時裝店自我介紹,問人可唔可以贊助啲衫畀我,多數都成功,因為化妝品冇贊助,就返無綫用公家化妝品,又可以慳一筆!」


鍾意就快D Share啦!