掃呢頁CODE去手機

2017年1月5日 星期四

黑色喱士誘惑 林夏薇烏身晒雙峰 __,林夏薇,

人妻林夏薇真係索到冇人有!藝人林夏薇以黑色喱士谷胸打扮現身皮草活動,非常性感!她烏身執嘢先,晒出強勁事業線,睇到人流晒鼻血!唔認身材好談到早前林夏薇在網上大晒性感三點式泳衣照,身形獲網民讚fit爆,問到老公可有稱讚她好身材?她笑說:「可能佢冇發現!(吓?)我意思係我哋唔會講呢啲,而且我都唔覺得自己好身材。(咁老公最鍾意你乜嘢?)佢話我笑得好開心,覺得我笑容畀佢好大動力,有時做嘢辛苦返到嚟一個人對住 ...


人妻林夏薇真係索到冇人有!

藝人林夏薇以黑色喱士谷胸打扮現身皮草活動,非常性感!她烏身執嘢先,晒出強勁事業線,睇到人流晒鼻血!

唔認身材好

談到早前林夏薇在網上大晒性感三點式泳衣照,身形獲網民讚fit爆,問到老公可有稱讚她好身材?她笑說:「可能佢冇發現!(吓?)我意思係我哋唔會講呢啲,而且我都唔覺得自己好身材。(咁老公最鍾意你乜嘢?)佢話我笑得好開心,覺得我笑容畀佢好大動力,有時做嘢辛苦返到嚟一個人對住佢傻笑。(外在方面呢?)我諗我成個人佢都應該鍾意,哈哈!(你咁瘦又咁好身材點keep?)老實講我自己唔覺得,但我平時會做吓運動同跳舞,飲食就冇節制,我做飲食更加食得多。」

造人隨緣

問到老公會否不准性感?林夏薇自言不是走性感路線,就算網上晒泳衣照也是健康性感,認為去沙灘便是穿泳衣的,她續說:「今次最開心係影到一套婚紗相,仲要係老公親自操刀,其實最主要係慶祝拍拖四周年。(有冇趁機造人?)唔使特登走到咁遠先造人,睇心情隨緣啦,最重要係搵個靜靜地嘅地方,同班朋友一齊聚下休息下,因為我哋平時都太忙喇,但造人都唔抗拒,我依家都休息調理緊身體,不過依家飲食都難做,要放好多精力,我努力分擔平衡」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!