掃呢頁CODE去手機

2017年1月5日 星期四

【嘆起伏大難適應】坤坤唔覺囂爆冇朋友 __,

吳業坤透露過去一年曾遇情緒低落,而一班好友都有主動關心佢,令佢覺得好窩心。歌手吳業坤被指囂爆冇朋友,他接受東網訪問時對此澄清並無此事,他謂:「我都放咗一啲朋友Group嘅對話圖上網,大家都有講有笑,只不過,確實我因為工作喺少咗出嚟同大家見面。我哋有機會都想一齊去旅行,大家相處係開心嘅!」至於被指叱咤奪獎後孤獨慶功,吳業坤坦言亦是因為工作,他謂:「第二日我要去開廠,所以先至一個返屋企食碗雞粥,總之大 ...




其他影片:>>






吳業坤透露過去一年曾遇情緒低落,而一班好友都有主動關心佢,令佢覺得好窩心。

歌手吳業坤被指囂爆冇朋友,他接受東網訪問時對此澄清並無此事,他謂:「我都放咗一啲朋友Group嘅對話圖上網,大家都有講有笑,只不過,確實我因為工作喺少咗出嚟同大家見面。我哋有機會都想一齊去旅行,大家相處係開心嘅!」至於被指叱咤奪獎後孤獨慶功,吳業坤坦言亦是因為工作,他謂:「第二日我要去開廠,所以先至一個返屋企食碗雞粥,總之大家有鼓勵大家啦。」

澄清非與好友不和

吳業坤重申自己沒有囂張過,但過去一年的起起伏伏,確令他難以適應,他謂:「真心,自己喺過去一年太多起伏,情緒確實有變化,佢哋(指「巨聲幫」好友們)都好主動關心我。」去年爆紅的坤坤,回顧過去一年特別多事發生,曾承認差點壓力爆煲,他說:「而我覺得自己本身都適應到,但其實適應唔到。不過,我冇囂張,如果唔係佢哋都唔會同我繼續做朋友,會出聲囉,佢哋好好。」

同胡鴻鈞家人Friend爆飲茶

談到胡鴻鈞(Hubert)在網上留言「單方面維繫友情」,吳業坤則表示:「識佢都知道佢喺度曲線幫我宣傳緊隻新碟,佢同埋許廷鏗都有買碟,只不過大家真係都多工作,唔係成日聚到。之前喺街上撞到胡鴻鈞,我都有同佢、同佢嘅屋企人一齊飲茶,唔使下下都擺友情上網,只係大家忙工作,時間少咗好多。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!