掃呢頁CODE去手機

2017年1月5日 星期四

同嘉穎不設防?陳凱琳嚇窒:問呢啲! __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳被問到同男友嘉穎係咪不返防,佢即刻愕然窒一窒話:「點解會問呢啲。」與藝人鄭嘉穎蜜運中的前港姐冠軍陳凱琳(Grace),出席香港皮草設計比賽2017活動。以連身透視短裙上陣的她,透出事業線,大晒長腿,認真吸睛。有鑑於男友昨晚出席活動時,被問到今年可會成家立室,鄭嘉穎就表示意外好難講,Grace今天甫到場即被問是否可恭喜她了?Grace明顯有備而來,還好Sweet地說:「佢講吓笑啫,我今日同龔嘉 ...


陳凱琳被問到同男友嘉穎係咪不返防,佢即刻愕然窒一窒話:「點解會問呢啲。」

與藝人鄭嘉穎蜜運中的前港姐冠軍陳凱琳(Grace),出席香港皮草設計比賽2017活動。以連身透視短裙上陣的她,透出事業線,大晒長腿,認真吸睛。有鑑於男友昨晚出席活動時,被問到今年可會成家立室,鄭嘉穎就表示意外好難講,Grace今天甫到場即被問是否可恭喜她了?Grace明顯有備而來,還好Sweet地說:「佢講吓笑啫,我今日同龔嘉欣拍外景,嘉欣有同我講話我哋好Sweet,但我自己冇睇,唔係佢講,我都唔知。」她續稱男友的答案是最安全的答案:「佢成日咁多答案,咁答係安全答案。(有意外反而係安全?)唔係,咁答係最穩陣。」問到有意外難講是否代表二人不設防?她沒有正面回答,只再次表示男友是講笑,再問身為教徒的她有沒有婚前性行為?她即愕然及窒一窒說:「點解會問呢啲,我有自己嘅理念,不過咁私人嘅嘢唔好咁公開講。(嘉穎講嘅意外係咪包括突然求婚?)佢唔會咁突破,呢個都算係一個秘密,佢個人唔鍾意突發性改變,例如我有時話去邊度食晚飯,佢都話唔好改啦,咁煩,總之我熟悉嘅佢唔會咁突然,除非有意外。」

撐嘉穎負責任

問到如有意外,嘉穎是否一個負責任男人?Grace好冧地說:「一定,佢係一個好好嘅男朋友,如果唔係都唔會同佢拍拖,我對佢好有信任,不過佢都講咗啦,我哋暫時想工作為主。(嘉穎心唔心急結婚?)應該唔會,我哋成日溝通,都係身邊人仲心急過我哋,我哋會有準備,唔會畀意外發生,大多數唔會,九成九啦。」又透露自己當嘉穎是Mr.Right,二人是朝結婚方向發展,並謂大家已過雙方家長及長輩的關卡,長輩們很錫大家。問到男友嘉穎會否心急做老竇?Grace說:「工作先,一步步嚟,結咗婚先會生BB。(會唔會為生BB而快啲結婚?)結咗婚先計劃其他嘢,除非有意外,意外對個個都好難講。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!