掃呢頁CODE去手機

2017年1月3日 星期二

【人紅是非多】傳搭上霆鋒 活希兒被指與張栢芝不和 __,霆鋒,活希兒,栢芝,張栢芝,謝霆鋒,

活希兒於1998年出道,憑住同陳曉東合演牛仔褲廣告而為人認識,當時只得15歲嘅佢好有人氣,冇幾耐就傳出佢搭上拍檔陳曉東,又由於活希兒曾自爆獲圈中人狂追,當時就扯上差不多時期出道嘅謝霆鋒,不過緋聞都係無疾而終。另外亦有傳活希兒同房祖名有緋聞,而活希兒喺09年出席時裝活動時曾經表示羨慕千億新抱徐子淇有幸福家庭,並視對方為榜樣,佢亦有follow徐子淇嘅Ig。人紅可能真係是非多,活希兒當年同張栢芝、Le ...




其他影片:>>






活希兒於1998年出道,憑住同陳曉東合演牛仔褲廣告而為人認識,當時只得15歲嘅佢好有人氣,冇幾耐就傳出佢搭上拍檔陳曉東,又由於活希兒曾自爆獲圈中人狂追,當時就扯上差不多時期出道嘅謝霆鋒,不過緋聞都係無疾而終。另外亦有傳活希兒同房祖名有緋聞,而活希兒喺09年出席時裝活動時曾經表示羨慕千億新抱徐子淇有幸福家庭,並視對方為榜樣,佢亦有follow徐子淇嘅Ig。人紅可能真係是非多,活希兒當年同張栢芝、Lee Ann及MaggieQ同期出道,當時有人攞張栢芝同活希兒作比較,亦有指佢哋兩個不和。

(資料圖片) 活希兒同陳曉東合演牛仔褲廣告而傳緋聞(互聯網圖片) (互聯網圖片)
霆鋒亦曾被指同活希兒撻着(資料圖片) (資料圖片) 霆鋒(後排左)同活希兒(中排左二)當年經常同場(資料圖片)
(資料圖片) 有消息指活希兒同栢芝不和(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!