掃呢頁CODE去手機

2017年1月3日 星期二

陳敏之:囝囝初生寫真勁可愛 敏之:世界只得佢 __,陳敏之,

陳敏之話呢十幾日已經畀仔仔冧到暈咗。「索腿天后」陳敏之於上年冬至誕下七磅多的囝囝後,BB手長腳長,腳板大大,似足媽媽。敏之現時忙於照顧愛兒,現時BB十多日人仔,早幾日敏之請了攝影師返家為BB及她拍攝一輯寫真照,相片中敏之與BB頭貼頭,亦有用雙手捧住他的溫馨照片。「畀個仔冧暈咗」敏之接受東網獨家訪問時謂:「做咗十幾日媽咪感覺好幸福,自己有埋身餵人奶,親子感覺好sweet,自己冧到爆,依家冧嘅程度係好 ...


陳敏之話呢十幾日已經畀仔仔冧到暈咗。

「索腿天后」陳敏之於上年冬至誕下七磅多的囝囝後,BB手長腳長,腳板大大,似足媽媽。敏之現時忙於照顧愛兒,現時BB十多日人仔,早幾日敏之請了攝影師返家為BB及她拍攝一輯寫真照,相片中敏之與BB頭貼頭,亦有用雙手捧住他的溫馨照片。

「畀個仔冧暈咗」

敏之接受東網獨家訪問時謂:「做咗十幾日媽咪感覺好幸福,自己有埋身餵人奶,親子感覺好sweet,自己冧到爆,依家冧嘅程度係好嚴重、好大件事,我直頭畀個仔冧暈咗,我嘅世界入面只得佢。」

職責做奶媽

問她湊仔時有否雞手鴨腳?她笑言:「其實呢十日裏面喺屋企都有啲打仗feel,但好多人幫我手,比我想像中冇咁辛苦,佢身體太軟,好驚整親佢,我未敢同佢沖涼,頭一個月都想畀陪月姐姐沖,但有從旁睇住、學吓,我依家嘅職責係「奶媽」餵奶,我都要休養、進補吓!」提到BB有一張高難度的翹手、翹腳照片,敏之謂:「呢個籃係我專登揀,好似耶穌喺馬槽出世嘅感覺,自己好鍾意,合十係祈禱,自己好滿意呢輯相,好真情流露。」

坐完月就復工

此外,冬至出世的BB被改花名「雷冬至」,問敏之替BB正式改名未?她坦言:「未,等爸爸改,依家有好多花名。」敏之亦於微博貼上生BB前後的照片,她又留言謂:「感謝天父賜給我們一個可愛的小生命,他的出現,帶給我們一家無限的喜樂!更讓我學會怎樣去當一個好媽媽!」敏之坦言2017年的願望是囝囝身體健康、快高長大,有個開心快樂的童年,而她自己則坐完月後便復工開劇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!