掃呢頁CODE去手機

2017年1月6日 星期五

爆鄧萃雯揀緊劇本 黎耀祥減產北上吸金 __,黎耀祥,鄧萃雯,

祥仔爆TVB一直有搵鄧萃雯,對方要精揀啲,要睇劇本同題材!視帝黎耀祥在馬鞍山為無綫賀歲劇《財神駕到》宣傳,新劇延遲了一年播出,他說:「呢套係添哥(監製李添勝)最後一部作品,都係拍嚟新年播,過年播都幾貼切。」鄧萃雯有機返TVB?講到他最近得與《巾幗梟雄》班底鄧萃雯、李添勝、張華標食飯,是否打算再合作?他說:「其實冇,講笑咁講就有,其實添哥都年紀大,在公在私都希望佢生活過得舒適。(有冇游說鄧萃雯返TV ...


祥仔爆TVB一直有搵鄧萃雯,對方要精揀啲,要睇劇本同題材!

視帝黎耀祥在馬鞍山為無綫賀歲劇《財神駕到》宣傳,新劇延遲了一年播出,他說:「呢套係添哥(監製李添勝)最後一部作品,都係拍嚟新年播,過年播都幾貼切。」

鄧萃雯有機返TVB?

講到他最近得與《巾幗梟雄》班底鄧萃雯、李添勝、張華標食飯,是否打算再合作?他說:「其實冇,講笑咁講就有,其實添哥都年紀大,在公在私都希望佢生活過得舒適。(有冇游說鄧萃雯返TVB拍劇?)其實公司一路都有搵佢,但佢都要精揀啲,睇啱題材、劇本,我哋大家嘅方向都係咁。(你都減產?)好出奇咩,精揀啲,好似以前咁一年拍五、六套頂唔順。」

年尾返大陸拍劇

黎耀祥預計產量減半,希望一年拍一至兩套及作新嘗試給觀眾新鮮感。他透露年頭會做音樂劇,之後會拍無綫劇,預計年尾將會返大陸拍劇,他說:「以前一年四套起錶,五、六套都有,依家唔同年紀大,唔可以好似以前咁唔瞓覺,拍咗咁多套劇,工作都希望可以分散啲,有啲唔同變化、唔同層面、同啲唔同演員、導演合作,等觀眾有啲新鮮感。(返內地拍劇天價?)係合理價,大家傾。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!