掃呢頁CODE去手機

2017年1月5日 星期四

努力做嘢養船?歐倩怡默認收遊艇 __,歐倩怡,

歐倩怡唔止冇否認,仲話自己有船牌。藝人歐倩怡在觀塘出席「apm金雞報喜迎新春」預覽記者會,新鴻基地產(中國)董事馮秀炎亦有同場出席。訪問時談到雞年將至,問會否一家人出埠度歲,歐倩怡就指老公郭晉安屆時仍要拍無綫新劇《老表,畢業喇!》,打算等埋對方至出發,更笑謂:「我唔諗住飛起佢,咁好冷戰,我唔冷戰住!」打算留港過節的她就指自己想一家大細去露營,記者笑指郭晉安因扮過「深山大野人」而成為求生專家,她即笑 ...


歐倩怡唔止冇否認,仲話自己有船牌。

藝人歐倩怡在觀塘出席「apm金雞報喜迎新春」預覽記者會,新鴻基地產(中國)董事馮秀炎亦有同場出席。訪問時談到雞年將至,問會否一家人出埠度歲,歐倩怡就指老公郭晉安屆時仍要拍無綫新劇《老表,畢業喇!》,打算等埋對方至出發,更笑謂:「我唔諗住飛起佢,咁好冷戰,我唔冷戰住!」打算留港過節的她就指自己想一家大細去露營,記者笑指郭晉安因扮過「深山大野人」而成為求生專家,她即笑謂:「我都諗過佢捉隻青蛙畀我哋點算,可能我同仔女都彈開!」

冇打算再生

提到郭晉安因拍《致命復活》而激瘦,她即指老公已經肥了不少,更指現在他工作得比之前舒服,可以回家瞓覺。提到最近不時傳她再懷孕,她就指沒有生第三個的打算:「都已經湊夠個好字!」又笑指養兩個已經使費大,所以今次都要出來工作搵飯食。提到有指老公送她遊艇,未有否認的她就指自己有船牌,自己又家住西貢,但養船皮費重,養船便要努力做嘢。另外,她又透露日後會有節目主持工作,詳情會稍後透露。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!