掃呢頁CODE去手機

2017年1月10日 星期二

鄧兆尊否認有「四奶」:係我朋友嘅太太 __,鄧兆尊,兆尊,

鄧兆尊對於被指有「四奶」,佢笑言同雌性物體出街都係佢啲女人?(資料圖片)已故慈善伶王新馬師曾長子鄧兆尊,近年幾乎淡出熒光幕,但兆尊的曝光率依然好高,因為他經常在商場、街頭被捕獲,身邊總是有幾位紅顏知己氹氹轉陪住,好似皇帝出巡咁。多年來兆尊都被指有正印女友Carmen,又有被形容為「二奶」的安德尊前助手車厘子,早前更被發現仲有位「新女友」Claire(按摩師)。覺得好笑兆尊這位「齊人」不時拖住三女四 ...


鄧兆尊對於被指有「四奶」,佢笑言同雌性物體出街都係佢啲女人?(資料圖片)

已故慈善伶王新馬師曾長子鄧兆尊,近年幾乎淡出熒光幕,但兆尊的曝光率依然好高,因為他經常在商場、街頭被捕獲,身邊總是有幾位紅顏知己氹氹轉陪住,好似皇帝出巡咁。多年來兆尊都被指有正印女友Carmen,又有被形容為「二奶」的安德尊前助手車厘子,早前更被發現仲有位「新女友」Claire(按摩師)。

覺得好笑

兆尊這位「齊人」不時拖住三女四圍遊,日前兆尊在銅鑼灣商場行街時,左右相伴除了車厘子及Claire,還有位身材高佻、樣貌標緻梳馬尾的新女出現,對於被指有「四奶」,兆尊回覆東網說:「我只係覺得好笑,我同雌性物體出街都係我啲女人?我唔明依家嘅教育係咪同阿媽出街都會出事呢?相中女子係我朋友嘅太太,至於所有報道希望尊重吓別人唔好骨妹前骨妹後,Thx。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!