掃呢頁CODE去手機

2017年1月12日 星期四

【女神的秘密】Aka着穿窿襪惹笑料 __,Aka,女神,

諗起都覺得好笑!Aka@SuperGirls擁有42吋無敵長腿,出街均花成粒鐘打扮,務求以最靚示人。外表整潔的她卻有個鮮為人知怪癖,原來Aka極愛着「穿窿襪」,有次試鞋更搞出尷尬場面。她說:「行街見到對鞋好靚咪去試囉,點知就出事喇,當我除鞋個職員就係度偷笑,最慘佢認得我,當時真係好𤓓同埋尷尬,惟有用手抓住啲腳趾唔好畀佢彈出嚟。」唔知佢緋聞男友吳業坤知唔知呢?潮舖美食集中地銅鑼灣是潮物、美食的集中地 ...




其他影片:>>






諗起都覺得好笑!

Aka@Super Girls擁有42吋無敵長腿,出街均花成粒鐘打扮,務求以最靚示人。外表整潔的她卻有個鮮為人知怪癖,原來Aka極愛着「穿窿襪」,有次試鞋更搞出尷尬場面。她說:「行街見到對鞋好靚咪去試囉,點知就出事喇,當我除鞋個職員就係度偷笑,最慘佢認得我,當時真係好𤓓同埋尷尬,惟有用手抓住啲腳趾唔好畀佢彈出嚟。」唔知佢緋聞男友吳業坤知唔知呢?

潮舖美食集中地

銅鑼灣是潮物、美食的集中地,暗藏多間波鞋水貨舖,吸引不少遊客朝聖。例如金百利商場內有兩間水貨波鞋舖,平均價錢由1,200元起跳,最貴一對絕版波鞋更炒至近萬元,依然獲潮人瘋搶。而謝斐道有間不起眼但多人幫襯的新記車仔麵,其出色的辣豬皮及辣豬紅深受歡迎,不過物價高漲及租金飆升,令一碗車仔麵至少四、五十元。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!