掃呢頁CODE去手機

2017年1月1日 星期日

叱咤:27歲鄧小巧爆喊拎生力軍金獎 __,鄧小巧,

恭喜晒小巧~《叱咤頒獎禮》今晚舉行,陳明嘉、張美儀及鄧小巧奪得新人獎。獲得銅獎的陳明嘉指自己掙扎多年,新碟推出了數月,沒想到會上台,並多謝公司、前輩及朋友:「新人只可以做一次,但創作可以無限次,我會再做廣東歌。」獲得銀獎的張美儀笑言上台也腳震,並多謝幕後工作人員和雷頌德:「冇佢我唔會喺度,多謝方皓玟、周國賢,畀咗好多機會我,好錫我。」最後她多謝家人給她鼓勵和支持。主持人講到到小巧曾為7,500元的 ...


恭喜晒小巧~

《叱咤頒獎禮》今晚舉行,陳明嘉、張美儀及鄧小巧奪得新人獎。獲得銅獎的陳明嘉指自己掙扎多年,新碟推出了數月,沒想到會上台,並多謝公司、前輩及朋友:「新人只可以做一次,但創作可以無限次,我會再做廣東歌。」

獲得銀獎的張美儀笑言上台也腳震,並多謝幕後工作人員和雷頌德:「冇佢我唔會喺度,多謝方皓玟、周國賢,畀咗好多機會我,好錫我。」最後她多謝家人給她鼓勵和支持。

主持人講到到小巧曾為7,500元的租金煩惱,27歲的鄧小巧未上台先爆喊,鄧小巧涕泗横流:「入行七年,終於上到呢個台,喊到好核突!」她亦很多謝同事大住肚幫她行台!她又說自己很為食,自己叫「小巧」這個名一點都不容易。她又感謝她的家人:「我家姐做兼職幫咗我好多,我都好多年冇畀家用,希望以後都可以畀到。」非常感人!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!