掃呢頁CODE去手機

2017年1月5日 星期四

謝婷婷冬裝夏著 [壹週刊 - 1400] __,謝婷婷,婷婷,M1,

同你吟一吟謝婷婷冬裝夏著入冬之後,雖然凍極都有十幾度,但冇太陽又有風的話,都好和味!不過,有啲人天生唔怕凍,例如謝婷婷。早排《壹》仔喺金鐘見到婷婷架七人車,停咗响太古廣場外面落客區,佢同助手落車後,就急急腳行入去搵櫃員機㩒錢。嗱,嗰日雖然未至於凍得好厲害,不過,好似婷婷咁大開心口,入晒風,一般人應該頂唔順。俾着八珍,入面一定係樽領打底。係!我知,靚吖嘛!何謂「平胸就是美」?由謝婷婷完美示範,正面側 ...


同你吟一吟

謝婷婷冬裝夏著

入冬之後,雖然凍極都有十幾度,但冇太陽又有風的話,都好和味!不過,有啲人天生唔怕凍,例如謝婷婷。早排《壹》仔喺金鐘見到婷婷架七人車,停咗响太古廣場外面落客區,佢同助手落車後,就急急腳行入去搵櫃員機㩒錢。

嗱,嗰日雖然未至於凍得好厲害,不過,好似婷婷咁大開心口,入晒風,一般人應該頂唔順。俾着八珍,入面一定係樽領打底。係!我知,靚吖嘛!

何謂「平胸就是美」?由謝婷婷完美示範,正面側面都咁平!

被傳秘交荷李活男星 Jeremy Renner嘅謝婷婷,之前喺上海拍緊戲都專登返香港伴遊。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!