掃呢頁CODE去手機

2017年1月5日 星期四

【連續攞足13年】台下歌手冇反應…祖兒尷尬拎港台優秀女歌手 __,祖兒,容祖兒,

有獎攞係一件開心事,但如果連續13年拎同一個獎,又立晒同一個頒獎禮大獎,身不由己,唔去又唔得,去咗又俾人話阻住地球轉……咁樣樣,對一向努力求進步嘅祖兒嚟講,難免不公。一個當紅歌手身體力行開sidetrack演唱會,更公開呼籲歌迷唔好幫趁黃牛,「我寧願開騷見到啲位吉咗,都唔想聽到有人話,炒貴幾百咁入場囉!」令人敬佩。當司儀宣佈祖兒第14次摘最優秀流行女歌手——其實係第13次,鏡頭影住台下眾歌手包括吳 ...




其他影片:>>






有獎攞係一件開心事,但如果連續13年拎同一個獎,又立晒同一個頒獎禮大獎,身不由己,唔去又唔得,去咗又俾人話阻住地球轉……咁樣樣,對一向努力求進步嘅祖兒嚟講,難免不公。一個當紅歌手身體力行開side track演唱會,更公開呼籲歌迷唔好幫趁黃牛,「我寧願開騷見到啲位吉咗,都唔想聽到有人話,炒貴幾百咁入場囉!」令人敬佩。當司儀宣佈祖兒第14次摘最優秀流行女歌手——其實係第13次,鏡頭影住台下眾歌手包括吳業坤、鄭俊弘、Supper Moment等人都木無表情,齋拍掌……祖兒其實都有啲尷尬…佢由後台步出,而非由台下上去拎獎。當時祖兒仲要為表情鎮定而解釋一番:「其實每一次攞呢個最優秀流行女歌手大獎,對我嚟講我嘅心情都係好開心同埋好興奮,只不過大家喺我面上嘅表情睇唔出,只不過係因為,咁多年嚟我累積咗一啲經驗,變得比較…鎮定少少。(尷尬笑)」「其實我心裡面仍然係好興奮,但係點解我可以……有一種看似鎮定嘅感覺,其實真係多得大家多年嚟俾好多機會我演出,俾好多掌聲支持我,所以我應承大家,喺未來日子裡面,都係嗰句,我會繼續努力,多謝大家,多謝今年所有幫我做音樂嘅團隊。我團隊好大0架,得Alex Fung咋!」笑了一笑,又特別感謝家人及歌迷支持。賽後祖兒同張敬軒一齊受訪,祖兒自言當時得知自己又拎優秀流行女歌手獎時,都嚇一跳:「下?真係0架?」又歎謂覺得自己「好老」,軒仔即插嘴道:「應該攞夠30年!」問祖兒可覺得自己冇對手?她謂:「咁又唔係。」又笑謂力薦軒仔嘅《降兩度》得獎。講到話今年好多得獎歌手未有出席,祖兒話唔係:「大家都好努力,其實今年都好齊整,Eason都有嚟。」今晚摘四獎嘅軒仔話原本只係諗住拎到兩個獎,估唔到最後竟然摘四個。但之前有傳軒仔係大贏家喎,軒仔話:「我冇諗過自己係大贏家,其實今晚最驚喜係銷量獎,因為實體唱片真係好難攞0架喇。上年全年只係出咗兩隻碟,銷量去唔到十萬,加埋三四萬左右。」至於有冇信心拎埋無綫勁歌金曲男歌手獎?佢話冇咁嘅期望。問軒仔係咪因為陳奕迅出番嚟攞獎,所以冇咗拎獎期望?佢話:「唔係,見到佢攞,自己都開心,仲開心過自己攞,不過有啲獎我係有愧於心嘅,好似男歌手咁,今年有進步空間。」至於祖兒上次喺叱咤爭啲幫軒仔拆祠堂,重提此事,祖兒笑唔停謂:「係呀,嗰度有個鉤0架嘛。」又笑言要將軒仔「連根拔起」,並謂事後有向軒仔致歉。再問祖兒係咪有心拆祠堂等對方可以爭女歌手?祖兒笑到唔識答,軒仔即謂:「咁仲好呀,唔使去泰國。」

宣佈祖兒第13年(台上宣佈係14年)摘優秀流行女歌手時,台下反應… 呢邊呢?
再睇番呢邊…

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!