掃呢頁CODE去手機

2016年12月8日 星期四

阿媽生日 大少郭炳湘 no comment [壹週刊 - 1396 - 財經] __,郭炳湘,M1,

中環人語阿媽生日 大少郭炳湘nocomment新地郭老太鄺肖卿上週五在她的「飯堂」ICC天龍軒搞生日會,筵開廿圍,以為三兄弟郭炳湘、郭炳江及郭炳聯冰釋前嫌,大團圓齊齊同「阿媽」慶生,此乃美麗的誤會;當晚新地公關的WhatsApp新聞稿已露玄機,只提及郭炳江、郭炳聯及不少部門經理齊齊出席;咁即係三缺一,郭炳湘無份參與?但新地公關意謂郭炳湘並非新地董事,未能代他發布消息云云,只是不斷強調郭老太好高興; ...


中環人語

阿媽生日 大少郭炳湘 no comment

新地郭老太鄺肖卿上週五在她的「飯堂」 ICC天龍軒搞生日會,筵開廿圍,以為三兄弟郭炳湘、郭炳江及郭炳聯冰釋前嫌,大團圓齊齊同「阿媽」慶生,此乃美麗的誤會;當晚新地公關的 WhatsApp新聞稿已露玄機,只提及郭炳江、郭炳聯及不少部門經理齊齊出席;咁即係三缺一,郭炳湘無份參與?

但新地公關意謂郭炳湘並非新地董事,未能代他發布消息云云,只是不斷強調郭老太好高興;咁,其實阿媽生日屬家族嘅事抑或新地嘅事呢?還是直接向大少郭炳湘查詢,他回覆:「關於私人嘅活動,我唔評論。」郭炳江證實當晚大哥因事未有出席阿媽生日派對,又係嘅,席上除咗親戚,仲有新地經理級職員,見到大郭生點應對好呢?郭炳湘甩底,唔使難為員工之餘,更加唔使同細佬撞口撞面。

郭老太每逢過時過節,都喜歡與家人到天龍軒吃飯。

新地透過 WhatsApp發布的新聞稿,只有兩兄弟出席生日會,三缺一。

郭炳江得咗

曾經滿頭白髮的新地前聯席主席郭炳江出席母親生日派對前,特意到四季酒店「裝身」扮𡃁仔,最緊要嘅梗係個髮型啦,據知四季酒店六樓有間 QG Private i Salon,剪髮造型八百八十蚊起至千五蚊,視乎師傅經驗,要好似郭炳江咁立即變黑,要成兩千銀,富豪裝身都唔想俾人𥄫到,此 salon勝在有「私家房」,係咁意加多二百五十蚊啫!

出席阿媽生日會前,郭炳江出現在四季酒店,原來要恤番個靚髮。

四季酒店唔似文華酒店有理髮廳,但六樓有間 QG Private i Salon。

中環寸嘴 叫邱德根復活主持迪士尼

我都早着先機,生日會搵咗 model扮 Frozen入面嘅 Elsa,呢啲叫先飲頭啖湯。

禮拜日去咗小西灣睇狗騷(警犬技能比賽),令我諗起香港啲官正一門口狗,政府家陣話要使五十八億擴建迪士尼,號稱要添置兩個全世界未有嘅 attractions—— Frozen同埋 Marvel,兼要擴建埋睡公主城堡。香港啲官唔識同美國佬周旋,守唔到頭關,迪士尼搵你香港嚟「[!8AD8]價」咋, build up咗個價再喺上海、日本複製 Frozen或者 Marvel,咁個價咪唔低得過香港囉,到時累埋下家,啲官淨係識喺我哋納稅人面前狐假虎威,你估佢學得李小龍咁砌低洋鬼子咩?到時累民、累港、累國!

唉!家陣仲沿用十幾廿年前老懵董嘅 terms同迪士尼傾,好似割讓咗美租界咁,初初嘅定位已經衰咗,係全世界最細嘅迪士尼,四個 attractions都係舊貨色,尤其嗰個唯一唔使排隊咖啡杯,咁就闔家坐喺度轉吓轉吓,呢啲幾廿年前邱德根嘅荔園老翻都做到啦,咁不如叫邱德根翻生主持迪士尼好過。迪士尼都蝕緊錢㗎,你估佢有面咩?計我話,直頭要冚佢旗,叫佢自己困獸鬥,𠝹佢牌,邪一邪佢,然後洗牌重新再講條件,唔係俾人鍊住條頸斬到一頸血,唔係我招積,我真真正正喺番邦搵過真銀,絕對有資格開班授徒,不過學生有冇「吉士」跟得到我就唔知!

楊國佳

工廈大王楊耀松長子,八十年代往北美洲開山劈石,做一帶一路先頭部隊,自比為星仔變星爺前冇人懂欣賞其無厘頭文化,廿年後終於領略當中奧妙,與粉絲分享在北美洲各路人士交手經歷,絕不老點。

波叔炒古宅有水位

波叔(鄧成波)繼炒鋪、炒活化工廈,上週殺入元朗炒「鬼屋」,以六千三百萬買入七十五年歷史的「筱廬」,據知持有筱廬的陳氏後人,最近從多倫多返港,順便做埋呢單大買賣;呢幅地早前被政府規劃為 GIC地,即政府機構或社區用途,要轉住宅或商業用途都要有啲後台先掂,今鋪要睇吓佢嘅功力。但以此價掃入逾兩萬呎馬路邊地皮,都有唔少水位,事關「筱廬」這宗買賣涉及四幅地,只有一幅涉及住宅物業,其餘三幅即可免繳 15%額外印花稅。

筱廬原業主陳慕青為梅縣客家人,早年到印尼謀生,做火柴及貿易生意,經常香港、印尼兩邊走,二十年代選擇在元朗買入大量農地,日治時代,「筱廬」曾遭日軍佔用,至四九年印尼政治不穩,陳氏返回香港,族長陳慕青於五十年代離世;其後人散落多倫多、溫哥華及三藩市等地;陳氏重視教育,亦沒有傳統思想包袱,其女兒陳桂珍曾任拔萃小學校長;陳氏訂立遺囑時表示,即使是女兒亦有田有地分。

早前,筱廬毗鄰的土地平整後,改為停車場用途,月租車位$1,300,地皮後(箭嘴示)由另一村屋大王林照權發展丁屋。

筱廬的原業主陳慕青(右)與妻子丘現英(左)早年前往印尼做火柴生意,二十年代在元朗購入大量農地。

陳氏家族後人仍保存昔日筱廬的舊照。


鍾意就快D Share啦!