掃呢頁CODE去手機

2016年12月12日 星期一

飛起J君搵第二個暖手仔 張家瑩同西裝男行街斷正! __,張家瑩,

飛起J君搵第二個暖手仔張家瑩同西裝男行街斷正!上個月,《壹》仔就見到一位男士同張家瑩一齊行又一城,仲摸下張家瑩PATPAT掃下背。當時張家瑩就咁解畫:「嗰個係普通朋友嚟嘅。其實我哋識咗好耐㗎啦,嗰個係我喺外國一個朋友,我哋好似好Friend,有時都會冇乜所謂都慣咗啦!」言猶在耳,今次張家瑩同呢位男士仲行得Close咗,張家瑩索性將佢隻手擺入男仔個袋度取暖,再睇佢哋兩個一齊行嘅時候,旁人點睇都覺得佢 ...






  • 其他影片:>>






  • 飛起J君搵第二個暖手仔 張家瑩同西裝男行街斷正!
  • 上個月,《壹》仔就見到一位男士同張家瑩一齊行又一城,仲摸下張家瑩PAT PAT掃下背。當時張家瑩就咁解畫:「嗰個係普通朋友嚟嘅。其實我哋識咗好耐㗎啦,嗰個係我喺外國一個朋友,我哋好似好Friend,有時都會冇乜所謂都慣咗啦!」

    言猶在耳,今次張家瑩同呢位男士仲行得Close咗,張家瑩索性將佢隻手擺入男仔個袋度取暖,再睇佢哋兩個一齊行嘅時候,旁人點睇都覺得佢哋係情侶。以香港呢排天氣,係咪要凍到要搵人暖手呢?  由行天橋到入場睇音樂會,張家瑩全程都係同呢個男士孖住行,咩關係 .真係要諗諗!

    鍾意就快D Share啦!