掃呢頁CODE去手機

2016年12月25日 星期日

【群星盡在北海道】方中信一家遇大風雪 莫可欣:只係delay一個鐘 __,莫可欣,方中信,

冬天嘅北海道,係唔少藝人放假嘅旅遊熱點,但北海道日前發生50年一遇嘅大風雪,原定22日返港嘅大美人李嘉欣同老公許晉亨、囝囝Jayden被逼滯留喺千歲機場,缺水缺糧如同走難一樣。(新聞連結:http://bit.ly/2hopFnw)同樣喺正呢幾日,型男方中信就抽時間陪老婆莫可欣、8歲幾嘅囡囡符迦晴,趁聖誕假舉家出埠去北海道滑雪,但遇正今次大風雪,唔少人都擔心佢哋嘅安全問題,今日,莫可欣就以短訊向大 ...


冬天嘅北海道,係唔少藝人放假嘅旅遊熱點,但北海道日前發生50年一遇嘅大風雪,原定22日返港嘅大美人李嘉欣同老公許晉亨、囝囝Jayden被逼滯留喺千歲機場,缺水缺糧如同走難一樣。(新聞連結:http://bit.ly/2hopFnw )同樣喺正呢幾日,型男方中信就抽時間陪老婆莫可欣、8歲幾嘅囡囡符迦晴,趁聖誕假舉家出埠去北海道滑雪,但遇正今次大風雪,唔少人都擔心佢哋嘅安全問題,今日,莫可欣就以短訊向大家報平安,指一家人喺下晝已經搭內陸機,飛咗去東京。莫可欣表示:「去到機場的確好混亂,我哋係自駕嘅,沿途啲路都幾危險,見到有架車翻咗,我自己過馬路時,就撻咗生魚。我哋都係睇報紙先知機場嘅情況,開頭都好擔心,噚晚打咗去航空公司問有冇取消航班,咁可能我哋搭內陸機,所以情況好少少,只係delay咗一個鐘!」莫可欣指聽日一家人會返香港,不過即日再飛蘇梅島:「其實唔計大風雪,北海道係一個好靚好靚嘅地方,咁當然滯留喺機場嘅人係好慘,而我哋出發同走嘅日子,啱啱避晒最麻煩嗰幾日,所以都覺得好好彩!」另外,恒生新抱何倍倩同老公何乃斌,帶埋大仔同龍鳳胎去咗北海道,佢哋原定喺23號搭國泰航班返港,不過因冇機返,繼續留喺當地過聖誕,不過就好彩有酒店容身,唔使滯留機場。何倍倩今日回覆《蘋果》時表示:「謝謝!不好意思,這幾天較累,不方便回應。很感動在這日子也收到你們關心訊息。我沒有在機場等,因那裏較混亂。真的謝謝你們,祝聖誕快樂。真的真的真的不好意思,希望明白。」至於歌手吳雨霏(Kary)原來喺前日同老公洪立熙(Brian)出發到北海道,佢哋喺前日經東京轉機上札幌,但受到天氣影響航班,最終要轉陸路北上。Kary今日被問到行程有冇受影響,佢以短訊回覆《蘋果》時表示:「有,本來係東京飛去北海道,但所有航班取消,喺機場滯留5個小時,最後要坐子彈火車再自駕先到北海道。」同樣去咗北海道過聖誕嘅,仲有靚媽童愛玲,佢連日嚟喺Instagram度貼相,透露自己去咗大通公園睇燈飾,跟住又去咗滑雪,仲落咗二世古嘅hashtag,睇嚟行程同心情都冇受暴雪影響。

莫可欣向《蘋果》俾咗啲相,話呢次去北海道滑雪,好彩大雪唔係太影響佢哋行程。 成地白雪,囡囡符迦晴玩得好開心。
街邊啲單車,變晒雪車。
童愛玲去咗大通公園睇燈飾(Instagram圖片) 跟住又去咗滑雪(Instagram圖片) Kary喺IG度貼自駕時張相(Instagram圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!