掃呢頁CODE去手機

2016年12月10日 星期六

【婚前同Cammi…】《東張》李潤庭偷食致離婚 陳自瑤對住王浩信講:有個好家庭要珍惜 __,王浩信,李潤庭,謝芷蕙,Cammi,陳自瑤,

王浩信今日一連走兩場,去完屯門出席劇集宣傳,再會合老婆陳自瑤到將軍澳出席「HelloKittyxLINEFRIENDS華爾滋匯演」活動,大會安排舞導師教授王浩信同陳自瑤跳華爾滋,梗係養眼啦。王浩信最近曝光率勁高,夫妻檔搵銀機會亦大增,佢話除夕都獲邀出席倒數活動。郭晉安主演嘅《致命復活》呢個月19號係大結局,有人估bigboss係王浩信,王浩信有口難言話:「如果透露劇情就唔好玩,有朋友問我,我話咗俾 ...


王浩信今日一連走兩場,去完屯門出席劇集宣傳,再會合老婆陳自瑤到將軍澳出席「Hello Kitty x LINE FRIENDS華爾滋匯演」活動,大會安排舞導師教授王浩信同陳自瑤跳華爾滋,梗係養眼啦。王浩信最近曝光率勁高,夫妻檔搵銀機會亦大增,佢話除夕都獲邀出席倒數活動。郭晉安主演嘅《致命復活》呢個月19號係大結局,有人估big boss係王浩信,王浩信有口難言話:「如果透露劇情就唔好玩,有朋友問我,我話咗俾佢聽,佢嘅反應係,『吓!唔係真係佢吓嘛?』大家又有猜測話係我阿媽心姐(謝雪心)。」點解? 睇呢度: http://bit.ly/2hflHwy陳自瑤話其實佢都忍唔住問老公,劇中幕後黑手是誰,王浩信就話曾將個幕後big boss嘅身份洩露俾幾個人聽,佢話:「不過知嘅人五隻手指數得晒。」咁其實噚日有周刊爆咗係黃德斌,但今早萬綺雯又話big boss係女人,究竟邊個故弄玄虛先?另外,王浩信日前於烏蛟騰拍劇巧遇發哥,佢話:「人哋成日都撞到,點解我咁耐都撞唔到,今次終於俾我撞到發哥,佢都有俾鼓勵我,問我圍頭話難唔難學。」對於李潤庭出軌被公開,其老婆選擇同佢離婚,王浩信回應:「人哋家事唔講咁多,夫妻最重要充足溝通同信任。」陳自瑤話:「自己有個好好家庭要好珍惜。」係嘅,王浩信結婚之前,都被傳同Cammi BB…都係唔好再提喇!

王浩信曾被拍得婚前約Cammi於維景灣住所…(資料圖片) 又係尖叫嘅時候 王浩信最近曝光率勁高,夫妻檔搵銀機會亦大增,佢話除夕都獲邀出席倒數活動。
大會安排舞導師教授王浩信同陳自瑤跳華爾滋,梗係養眼啦。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!