掃呢頁CODE去手機

2016年12月25日 星期日

李佳芯全力拍劇《學是學非》冇得留低 __,李佳芯,

同陳炳銓都發展咗好耐,仲係朋友?藝人李佳芯(Ali)到屯門出席「Vcity星星閃亮迎聖誕」,問到如何與緋聞男友陳炳銓過聖誕,她說:「係發展中嘅朋友,一路都係咁講。(上位中,感情要低調?)從第一日我都係咁講,唔想大家次次見到我都問感情,都想講吓工作。(發展中嘅朋友仲欠啲咩?)欠缺時間,識佢之後我都冇停過,好少食飯、見面,我攞獎佢都有恭喜我,大家畀啲空間。(為事業放棄愛情?)冇,我呢個年紀都唔會啦,我 ...


同陳炳銓都發展咗好耐,仲係朋友?

藝人李佳芯(Ali)到屯門出席「V city星星閃亮迎聖誕」,問到如何與緋聞男友陳炳銓過聖誕,她說:「係發展中嘅朋友,一路都係咁講。(上位中,感情要低調?)從第一日我都係咁講,唔想大家次次見到我都問感情,都想講吓工作。(發展中嘅朋友仲欠啲咩?)欠缺時間,識佢之後我都冇停過,好少食飯、見面,我攞獎佢都有恭喜我,大家畀啲空間。(為事業放棄愛情?)冇,我呢個年紀都唔會啦,我一路都話發展中,想平衡番,唔想只講愛情。」

《學是學非》OUT!

問到奪得「飛躍進步女藝員」後,有否趁勢加價?Ali說:「呢個工作同埋嚟近有個倒數工作都係之前接,不過睇到自己一路慢慢工作量同價錢都上升,都開心嘅。(你攞咗獎,唔做《學是學非》?)完全唔關攞獎事,係關入咗劇嘅事,湯洛雯、黃心穎開劇都會少做《學》,而且呢輯都就嚟完,新一輯公司會out我,加邊個減邊個就未知。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!