掃呢頁CODE去手機

2016年12月15日 星期四

李錦聯邊做節目邊飲酒: 安德尊唔抵得我紅 __,安德尊,李錦聯,

李錦聯邊做節目邊飲酒: 安德尊唔抵得我紅■安德尊(右)與李錦聯主持《都市閒情》時經常出現肢體碰撞。電視圖片有留意《都》節目,必定有留意李錦聯與安德尊不時開火,更曾在節目中出現批踭拍背等肢體碰撞,究竟與安德尊的爭拗是真火還是虛火?李錦聯坦言說:「鬧交就冇,火火哋就梗有嘅,佢成日話我出去拍嘢飲酒,同我講做節目唔好飲,咁倪匡、蔡瀾佢哋都有飲酒做節目啦,飲少少個人會放鬆啲嘛!但佢睇唔過眼,成日話我塊面紅咗 ...


李錦聯邊做節目邊飲酒: 安德尊唔抵得我紅



■安德尊(右)與李錦聯主持《都市閒情》時經常出現肢體碰撞。電視圖片

有留意《都》節目,必定有留意李錦聯與安德尊不時開火,更曾在節目中出現批踭拍背等肢體碰撞,究竟與安德尊的爭拗是真火還是虛火?李錦聯坦言說:「鬧交就冇,火火哋就梗有嘅,佢成日話我出去拍嘢飲酒,同我講做節目唔好飲,咁倪匡、蔡瀾佢哋都有飲酒做節目啦,飲少少個人會放鬆啲嘛!但佢睇唔過眼,成日話我塊面紅咗,可能佢唔抵得我紅哈哈!我唔理㗎,我同監製講,我係咁嘅style,唔鍾意可以搵過第二個!」


鍾意就快D Share啦!