掃呢頁CODE去手機

2016年12月25日 星期日

名人:滯留機場 何倍倩鬧爆國泰冇安排 __,何倍倩,

原來何倍倩同埋老公仔仔一家五口都滯留日本機場呀!恒生新抱何倍倩與老公何乃斌帶着分别7歳大仔及一對3歲龍鳳胎,一行5人到北海道滑雪過聖誕,原本23號坐國泰機返港,但遇上大風雪滯留機場,並對國泰無任何安排表示不滿:「新千歲機場好亂,原本23日上機,今天(25日)仲係返唔到嚟,我唔留喺機場,到咗札榥等通知,我有啲朋友喺機場等咗兩日,我好彩搵到酒店,聖誕好難搵房。(國泰有冇安排?)佢基本上冇任何安排,所有 ...


原來何倍倩同埋老公仔仔一家五口都滯留日本機場呀!

恒生新抱何倍倩與老公何乃斌帶着分别7歳大仔及一對3歲龍鳳胎,一行5人到北海道滑雪過聖誕,原本23號坐國泰機返港,但遇上大風雪滯留機場,並對國泰無任何安排表示不滿:「新千歲機場好亂,原本23日上機,今天(25日)仲係返唔到嚟,我唔留喺機場,到咗札榥等通知,我有啲朋友喺機場等咗兩日,我好彩搵到酒店,聖誕好難搵房。(國泰有冇安排?)佢基本上冇任何安排,所有都係我哋自己安排。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!