掃呢頁CODE去手機

2016年12月7日 星期三

新劇入雪櫃改行做主持 江美儀鬧拍檔譏魚販犯眾憎 __,江美儀,

新劇入雪櫃改行做主持 江美儀鬧拍檔譏魚販犯眾憎已屆45歲的烈女江美儀最近連環爆是非,有傳她篤走無綫高層曾勵珍愛將監製關永忠,珍姐一怒之下,將她由女主角打回原形變配角,擔正的新劇更無限期放入雪櫃。據聞江美儀向珍姐對家余詠珊投誠,但拍攝綜藝節目《街市遊樂團》時,又因經常鬧顧紀筠囝囝陳浚霆及貶低魚販,遭師奶網民圍插,她昨日出席活動時自辯說:「係角色設定,亦證明我好戲!」■江美儀昨日出席活動時回應被指不尊 ...


新劇入雪櫃改行做主持 江美儀鬧拍檔譏魚販犯眾憎

已屆45歲的烈女江美儀最近連環爆是非,有傳她篤走無綫高層曾勵珍愛將監製關永忠,珍姐一怒之下,將她由女主角打回原形變配角,擔正的新劇更無限期放入雪櫃。據聞江美儀向珍姐對家余詠珊投誠,但拍攝綜藝節目《街市遊樂團》時,又因經常鬧顧紀筠囝囝陳浚霆及貶低魚販,遭師奶網民圍插,她昨日出席活動時自辯說:「係角色設定,亦證明我好戲!」



■江美儀昨日出席活動時回應被指不尊重拍檔及魚販是角色設定。



【辱魚販】■江美儀(左)一邊剝蝦殼,一邊說曬蝦乾工作是自甘墮落,被網民插說話難聽過粗口。電視圖片



【踩新人】■江美儀(右)在節目中鬧顧紀筠兒子Andrew(左),指他是「富二代,冇嘢叻」。電視圖片



■江美儀在新劇《親親我好媽》首次擔正做女一,傳向高層篤走監製關永忠。資料圖片

江美儀最近猶如「烈火奶奶」上身,周圍辣火頭,先後向無綫新劇《親親我好媽》監製關永忠和舞台劇《嬉春酒店》監製朱仲銘開火。由亞視過檔無綫的江美儀,早前終於等到機會在《親》劇擔正做女一,但有指她對劇本諸多不滿,趁戲劇製作總監曾勵珍放大假時,單人匹馬向當時仍是助理總經理的杜之克,越級投訴珍姐下屬的《親》劇監製關永忠。結果劇集臨時煞停四日大執劇本,而在無綫任職三十年的關永忠就要「孭鑊」執包袱走人。



■顧紀筠認寵兒子Andrew,笑言要多謝美儀幫她教仔。互聯網圖片



■KellyJackie(後排左)昨表示有去過澳門探陀B吳若希,更逼對方進食。

「𠵱家個個識佢」據知此舉令珍姐震怒,即時將她擔正的《親》劇無限期放入雪櫃,在新劇《同盟》又淪為大配角。近日「坐冷板」的江美儀棄珍姐,投誠對家余詠珊,與麥長青、滕麗名和顧紀筠兒子陳浚霆(Andrew)拍綜藝節目《街市遊樂團》。節目出街後,有師奶網民插她獨有的老牛沙啞聲,一開口煩厭兼勞嘈;但更多人指她恃老賣老,狂鬧做「下把位」的陳浚霆是「富二代,冇嘢叻」,令對方尷尬。大前晚播出的一集,江美儀更指魚檔劏魚「每日賺嗰260蚊一斤」,又說「剝蝦曬蝦乾真係自甘墮落」,被網民鬧爆她刻薄兼看低人。

江美儀昨日在觀塘拍攝香港學生輔導會親善大使海報,明顯有備而來說:「都唔係咁大件事箒,自己平常心,係啲人拉埋啲嘢嚟講。」對於節目中狂鬧Andrew,她解釋說:「其實呢個係節目嘅風格,係角色設定,Andrew係下把位,俾我哋恰,俾我哋話,係設定嘅效果。」是否硬食做衰人?她說:「證明多人睇,亦證明我好戲!其實我哋幾個都好錫Andrew,佢又好有禮貌,好尊重人。我都幫咗佢㗎,𠵱家個個都識佢啦。」

被指貶低工人階級,江美儀又解釋說:「我唔係話佢哋,係話我哋幾個大食懶,如果我真係話佢哋,嗰啲檔口就唔會咁開心歡迎我哋去拍啦。」她又澄清與珍姐和關永忠關係不變,但承認有與杜之克傾過,她說:「第一次做女主角,人哋做女主角好順利,但自己就好似唔係咁開心,好擔心影響到人,但我冇帶隊上去投訴。杜生有問我拍成點,咁我當時叫佢放心,我哋會做好本身,但收唔收得唔係我哋控制。」

顧紀筠:惡惡地對於囝囝Andrew經常被鬧,顧紀筠認為「惡惡地」是美儀的風格,她前日在電話中說:「我平時唔會打唔會鬧Andrew,都多謝美儀幫我教吓個仔,鬧佢都係想袋錢入佢袋箒!」Andrew亦覺得自己有時說話未經大腦,他笑稱:「美儀係錫住嚟鬧,可能自己有啲被虐狂。」據悉《街》將於下周拍第二輯,由於角色設定,江美儀又可能成為箭靶!

採訪:舒娜、王梓嫚、黃曉妍

攝影﹕葉君海


鍾意就快D Share啦!