掃呢頁CODE去手機

2016年12月25日 星期日

機會論落晒閘 袁偉豪唔放棄追番岑杏賢 __,袁偉豪,岑杏賢,

袁偉豪話有同岑杏賢講聖誕快樂。藝人袁偉豪、李佳芯、黃芷晴、譚杏藍、Kawaii等到屯門出席「Vcity星星閃亮迎聖誕」,早前與岑杏賢分手的袁偉豪,被問過LonelyChristmas的感覺,他說:「都知道你會咁問㗎啦,咁係事實嚟嘅。(有冇同岑杏賢講聖誕快樂?)有Message佢。」NeverSayNever袁偉豪被問到對岑杏賢早前「畀過好多次機會」論的看法,他說:「冇嘢講,再回應就好煩,沒完沒了, ...




其他影片:>>






袁偉豪話有同岑杏賢講聖誕快樂。

藝人袁偉豪、李佳芯、黃芷晴、譚杏藍、Kawaii等到屯門出席「V city星星閃亮迎聖誕」,早前與岑杏賢分手的袁偉豪,被問過Lonely Christmas的感覺,他說:「 都知道你會咁問㗎啦,咁係事實嚟嘅。(有冇同岑杏賢講聖誕快樂?)有Message佢。」

Never Say Never

袁偉豪被問到對岑杏賢早前「畀過好多次機會」論的看法,他說:「冇嘢講,再回應就好煩,沒完沒了,冇意思嘅,大家做番好朋友。(放棄追番佢?)咁Never Say Never嘅,唔會話一定唔會,但呢刻冇咁諗,今年唯一好嘅係事業幾順。(專注事業,唔諗愛情?)諗吓冇壞,有時幻想,諗吓,點講呢,一講呢啲我就流汗,感情嘅嘢,緣份到,合眼緣,咪有囉!(有合眼緣女仔出現咗?)又流汗,真係好熱,等我除咗個煲呔先,最近忙工作,時間擺喺劇本,我同黃翠如對手戲多,唔係話我同翠如呀,係我想做好個劇,專注工作,又要忙揀傢俬,之前同佢一齊住,依家要搬開。」

住近好照應

對於被指搬新屋都要揀與舊愛同一屋苑,袁偉豪表示:「近返工啫!(方便見面?)有咩事方便照應,依家自己一個人住,我差啲連床褥都冇得瞓,訂都訂唔切,呢個聖誕忙呢啲嘢。(方便照顧岑杏賢?)佢有佢屋企人睇住,點解我照顧佢?我話照應呀!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!