掃呢頁CODE去手機

2016年12月26日 星期一

【結婚揭瘡疤】曾瞞司馬燕暗交孫君子 吳忠義遭舊愛暗寸人渣 __,司馬燕,吳忠義,孫君子,

前藝人司馬燕於去年1月病逝後,其老公吳忠義(Togi)被爆喺司馬燕離世前,已暗交內地小三孫君子(Summer)5年,仲被指寫下承諾書於喪妻後娶Summer過門,愛妻號形象一鋪清袋。其後吳忠義發聲明承認同過Summer拍拖,惟因對方酗酒精神錯亂又威脅自殺,同時間攻擊佢身邊嘅女性友人,兩人早已分手。曾經鬧到滿城風雨嘅緣份,o依家已經煙消雲散,吳忠義同新歡Beth打得火熱,而孫君子呢……已經做埋人妻,今 ...




其他影片:>>






前藝人司馬燕於去年1月病逝後,其老公吳忠義(Togi)被爆喺司馬燕離世前,已暗交內地小三孫君子(Summer)5年,仲被指寫下承諾書於喪妻後娶Summer過門,愛妻號形象一鋪清袋。其後吳忠義發聲明承認同過Summer拍拖,惟因對方酗酒精神錯亂又威脅自殺,同時間攻擊佢身邊嘅女性友人,兩人早已分手。曾經鬧到滿城風雨嘅緣份,o依家已經煙消雲散,吳忠義同新歡Beth打得火熱,而孫君子呢……已經做埋人妻,今日凌晨孫君子喺微博貼同老公咀嘴相,又留言:「請叫我張太太。我愛我先生。愛你一輩子!」佢以短訊回覆《蘋果》表示:「嗯!結婚在內地結的,還沒有擺酒,我們會去泰國度蜜月。」問到有否將喜訊通知舊愛吳忠義?佢不屑表示:「哈哈哈哈,他做的那麼多不好的事情,我怕我先生對他不高興。我先生是優秀運動員。」睇番孫君子嘅微博,近月不時貼出同老公嘅恩愛相,甚至有二人床照,本月17日佢仲發長文暗寸舊愛人渣:「我們的人生難免都會遇到幾個人渣,正是因為人性的軟肋,造成我們不願意去揭發和理論,到最後就只能傷害到自己!」

吳忠義曾背妻同孫君子拍拖(左圖),今日竟被舊愛算賬鬧人渣。 孫君子宣佈結婚,做咗張太。(微博圖片) 佢老公係位運動員。(微博圖片)
吳忠義話過孫君子酗酒嚴重,反面收場。(資料圖片) 而佢都搵到新歡Beth。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!