掃呢頁CODE去手機

2016年12月6日 星期二

新歡已離婚兼有個女》同賭王仔分手後 陳瀅搭上過億衣架王子 __,陳瀅,賭王,何鴻燊,

劉德俊(William)是衣架大王劉璜(左一)兒子,早年已與模特兒胡希文結婚,兼生了個女。William鍾意揀圈內女仔拍拖,Lavina是其中一個。Jeannie青春又美麗,是不少男士的女神。William亦曾與鄧穎芝拍過幾個月拖。Jeannie同賭王仔何猷亨拍拖年多,最後分手收場。Jeannie被傳媒影到與同好友劉佩玥放工後,夜訪九肚山搵Willaim。宅男女神陳瀅(Jeannie)同賭王四房大 ...


劉德俊(William)是衣架大王劉璜(左一)兒子,早年已與模特兒胡希文結婚,兼生了個女。 William鍾意揀圈內女仔拍拖,Lavina是其中一個。 Jeannie青春又美麗,是不少男士的女神。
William亦曾與鄧穎芝拍過幾個月拖。 Jeannie同賭王仔何猷亨拍拖年多,最後分手收場。 Jeannie被傳媒影到與同好友劉佩玥放工後,夜訪九肚山搵Willaim。

宅男女神陳瀅(Jeannie)同賭王四房大公子何猷亨分手,靚女當然多人追,Jeannie可以慢慢揀,根本不愁寂寞。好似今日咁,有傳媒影到Jeannie同好友劉佩玥放工後夜訪九肚山某獨立屋,仲有個翻版方力申咁款嘅男仔接入屋添!

原來翻版方力申係衣架大王個仔劉德俊(William),雖然冇猷亨咁有米,但都有過億身家,算係咁講開William,佢早年同模特兒胡希文結婚,仲有個女,不過已經離咗婚,係單身人士,絕對可以追Jeannie!不過,William情史都唔弱,除了胡希文外,仲同大乳嫰模鍾蕙芝(Lavina)、歌手鄧穎芝拍過拖,看來William都幾like揀圈中人做女友。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!