掃呢頁CODE去手機

2016年12月25日 星期日

轟國泰連環老點!陳華鑫度假變遊飛機河 __,陳華鑫,

陳華鑫係咁畀國泰老點!藝人陳華鑫(Gloria)日前搭乘國泰航空,原定到北海道歡度聖誕,但因為北海道風雪,加上航空公司令人失望的安排,令Gloria整個假期計劃告吹,損失達港幣5位數字!飛北海道變去東京Gloria接受東網電話訪問,她表示:「我係12月22日朝早9點由香港出發,前往北海道,原定下晝2、3點到埗,但好奇怪,架飛機最終飛咗去東京,仲要隔咗成個鐘,至被告知北海道降落唔到,所以飛咗去東京機 ...


陳華鑫係咁畀國泰老點!

藝人陳華鑫(Gloria)日前搭乘國泰航空,原定到北海道歡度聖誕,但因為北海道風雪,加上航空公司令人失望的安排,令Gloria整個假期計劃告吹,損失達港幣5位數字!

飛北海道變去東京

Gloria接受東網電話訪問,她表示:「我係12月22日朝早9點由香港出發,前往北海道,原定下晝2、3點到埗,但好奇怪,架飛機最終飛咗去東京,仲要隔咗成個鐘,至被告知北海道降落唔到,所以飛咗去東京機場降落,去到東京又唔畀我哋離開機場,直至夜晚7、8點先話:『今日飛唔到,安排咗酒店,但要自己去,車程約45分鐘至1小時。』對於呢個安排,好多人都好忟,我都好失望!」

無奈返港

但Gloria的噩夢未完,她說:「國泰通知我哋第二朝9點去機場Check in,話12點幾可以起飛去北海道,等到12點幾,又話未飛得,要Delay到下晝3、4點,到我哋登咗機,又話飛唔到,要我哋落機返番機場,等到夜晚8、9點,宣布話航班取消,乘客可以揀飛返香港或者留東京,但全程自己搞掂,限我哋2個鐘內決定,時間好短,太急啦,我本來都想留東京玩,但聖誕節旺季好難臨時臨急book到酒店,結果我被迫搭飛機返香港。簡單嚟講,我由頭到尾只係喺飛機上面、機場入面同埋第一晚嗰間酒店度過咗我呢個假期!」

對國泰失望

Gloria坦言對國泰安排感到失望,她說:「我明白天氣差,但國泰安排欠佳又冇溝通,啲嘢講到唔清唔楚,往往Last Minute至同我哋講,我好失望!佢哋提供咗個電話,話張機要可以Refund,但打到去,只係記低咗啲資料,話會有人搵番我,到依家都未有消息,我都未知係咪真!連同北海道酒店、滑雪裝備、滑雪導師、滑雪課堂等等,今次總共損失港幣5位數字。(從今放棄唔搭國泰?)未知,以前一向搭開國泰,但今次真係好失望!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!