掃呢頁CODE去手機

2016年12月25日 星期日

【醉街老公】阿田送解酒丸做聖誕禮物 __,阿田,田蕊妮,

田蕊妮表示會補送聖誕禮物給「醉」街老公杜汶澤。藝人田蕊妮與黎諾懿到油塘出席聖誕節活動,與現場粉絲大玩遊戲。正忙於在内地拍劇的阿田特意抽空返港兩天,起行前已經和內地的台前幕後慶祝聖誕,又互相交換禮物。談到老公杜汶澤「投訴」未收到禮物,阿田即說:「補番畀佢,送解酒丸囉!」由於杜汶澤被拍到「斷片」大醉一幕,阿田「自嘲」引到滿堂大笑。貓咪鬧情緒周圍便便談到杜汶澤今次飲到斷片,阿田澄清老公並沒有因事業問題而 ...


田蕊妮表示會補送聖誕禮物給「醉」街老公杜汶澤。

藝人田蕊妮與黎諾懿到油塘出席聖誕節活動,與現場粉絲大玩遊戲。正忙於在内地拍劇的阿田特意抽空返港兩天,起行前已經和內地的台前幕後慶祝聖誕,又互相交換禮物。談到老公杜汶澤「投訴」未收到禮物,阿田即說:「補番畀佢,送解酒丸囉!」由於杜汶澤被拍到「斷片」大醉一幕,阿田「自嘲」引到滿堂大笑。

貓咪鬧情緒周圍便便

談到杜汶澤今次飲到斷片,阿田澄清老公並沒有因事業問題而不開心:「其實係佢首次執導演筒,煞科同啲工作人員去玩吓啫,應該嘅,佢哋仲未盡興,尋晚又嚟咗我屋企玩過。(阿澤又斷片?)係喎!(講到你要養家?)坦白講,我唔使佢養。我細細個出嚟做嘢,習慣咗畀家用,我唔可以被包養,佢咁大隻,我亦養佢唔起,大家一直經濟獨立。」她又透露最近兩公婆各有各忙,搞到家中愛貓鬧情緒:「佢周圍便便咁個幾兩個月,但尋晚我返屋企發現佢去沙盤喇(貓廁所),係最好嘅聖誕禮物。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!