掃呢頁CODE去手機

2016年12月25日 星期日

拍《西遊記》感激黎耀祥 __,西遊記,黎耀祥,

拍《西遊記》感激黎耀祥■拍《西遊記》是麥包在無綫最開心的日子。麥包在無綫29年,感激將他由兒童節目《閃電傳真機》帶到劇組的前無綫監製張乾文,及邀他在《西遊記》演沙僧的前無綫監製劉仕裕,更感激藝訓班的師兄黎耀祥。麥包說:「祥仔係一個好導師兼師兄,佢教我好多演戲技巧,《西遊記》嘅時候好多謝祥仔、健仔(張衞健),佢哋令我由個肧胎似人形,祥仔幫我分析,健仔幫我執生。」■麥包大讚黎耀祥(右)是好導師兼師兄。 ...


拍《西遊記》感激黎耀祥



■拍《西遊記》是麥包在無綫最開心的日子。

麥包在無綫29年,感激將他由兒童節目《閃電傳真機》帶到劇組的前無綫監製張乾文,及邀他在《西遊記》演沙僧的前無綫監製劉仕裕,更感激藝訓班的師兄黎耀祥。麥包說:「祥仔係一個好導師兼師兄,佢教我好多演戲技巧,《西遊記》嘅時候好多謝祥仔、健仔(張衞健),佢哋令我由個肧胎似人形,祥仔幫我分析,健仔幫我執生。」



■麥包大讚黎耀祥(右)是好導師兼師兄。資料圖片

昔日在無綫最開心的日子,麥包直指是《閃電傳真機》及《西遊記》時期,他說:「𡃁仔不知天高地厚,冇負擔,幾個師兄帶住行,又做得開心。最心動係2010年攞獎,同事個剎那對我擁抱,同埋我同攝記好少講嘢,佢哋拎住USB畀我話『麥包冇嘢送畀你,當晚啲相喺晒度。』真係好開心。」


鍾意就快D Share啦!