掃呢頁CODE去手機

2016年12月18日 星期日

【台慶頒獎禮】《城寨》胸軍胡定欣壓軸出場 花曼晒腿戰鬥格 __,定欣,花曼,城寨英雄,城寨,胡定欣,

今晚係無綫台慶頒獎禮,先係行紅地毯入場,爭妍鬥麗一番。爭奪視帝視后成大熱嘅陳展鵬胡定欣以壓軸姿態登場,而曾傳於台慶當晚糖黐豆又selfie令岑杏賢唔開心,翌日更宣佈分手嘅袁偉豪王君馨就一齊出場。胡定欣得獎呼聲高唱入雲,今晚佢件戰衣都博到盡,中門大開,非常性感。定欣就話:「佢哋話上年咁密實,好似好耐都冇試過性感,所以咪幫我設計呢套衫。我自己都想俾觀眾一啲特別感覺,好難得連續2年都有好角色去提名。」問 ...


今晚係無綫台慶頒獎禮,先係行紅地毯入場,爭妍鬥麗一番。爭奪視帝視后成大熱嘅陳展鵬胡定欣以壓軸姿態登場,而曾傳於台慶當晚糖黐豆又selfie令岑杏賢唔開心,翌日更宣佈分手嘅袁偉豪王君馨就一齊出場。胡定欣得獎呼聲高唱入雲,今晚佢件戰衣都博到盡,中門大開,非常性感。定欣就話:「佢哋話上年咁密實,好似好耐都冇試過性感,所以咪幫我設計呢套衫。我自己都想俾觀眾一啲特別感覺,好難得連續2年都有好角色去提名。」問到有冇諗過同展鵬一齊贏?定欣就話:「我都希望大家一齊提名一齊攞,希望今晚可以夢想成真。(多人期望得獎會唔會鍚鍚先?)唔知點解會變咗做娛樂節目,大家最緊要開心,冇綵排過。(問到會唔會結婚?)唔會,見到觀眾咁支持係開心,不過啲報道唔係真。」陳展鵬今晚係影帝嘅大熱門,佢仲話係最大機會嘅一年,咁有冇袋定得獎感受?佢話:「上年留咗好多俾機會我嘅人嘅說話都冇講,今年好幸運遇到城寨,如果真係拎獎要多謝佢哋。(問到佢有冇緊張?)咁又冇,係開心嘅事,做演員係追求共鳴嘅感覺,今年遇到好多人支持,已經好開心。」講到陳展鵬嘅一票投咗畀邊個,佢就話:「自己嗰票投咗俾祥哥(黎耀祥)一個演員一年要拍2、3套劇,又要保持水準,係好難嘅事,體力同集中精神都好緊要,所以投咗佢一票。(至於得獎之後係咪會求婚?)如果真係得到獎,如果又真係求婚,一定會話俾大家知,放心,但係暫時都係合作伙伴,大家要俾心機做嘢。」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!