掃呢頁CODE去手機

2016年12月4日 星期日

懶理袁詠儀撐小冰 陳法蓉:我問心無愧 __,袁詠儀,陳法蓉,

對於袁詠儀(右下)昨日開聲撐梁小冰(右上),陳法蓉就話自己行得正企得正,問心無愧!前港姐陳法蓉(Monica)現身《歡樂滿東華2016》,代表慧妍雅集捐出支票。講到她近日與梁小冰鬧不和,她似是有備而來。問到知否梁小冰退出慧妍雅集?她說:「睇新聞知。(佢用「曱甴」形容你?)首先多謝大家關心,都同在場嘅人講清楚,我冇不禮貌對待人,件事過去咗,我有證人,冇做唔應該做嘅嘢,過去咗嘅嘢由佢過去啦。」提到袁詠 ...




其他影片:>>






對於袁詠儀(右下)昨日開聲撐梁小冰(右上),陳法蓉就話自己行得正企得正,問心無愧!

前港姐陳法蓉(Monica)現身《歡樂滿東華2016》,代表慧妍雅集捐出支票。講到她近日與梁小冰鬧不和,她似是有備而來。問到知否梁小冰退出慧妍雅集?她說:「睇新聞知。(佢用「曱甴」形容你?)首先多謝大家關心,都同在場嘅人講清楚,我冇不禮貌對待人,件事過去咗,我有證人,冇做唔應該做嘅嘢,過去咗嘅嘢由佢過去啦。」

提到袁詠儀開聲撐梁小冰,暗示陳法蓉是雙面人,陳法蓉對此表示:「我行得正企得正,問心無愧!好開心慧妍雅集捐出170萬港元,幫助有需要嘅人。(會否覺得梁小冰退會好可惜?)好多人都試過因為小事情畀人誤會而唔開心,畀着自己都會唔開心,因為唔係真嘅,最後一次講,過去嘅嘢由佢過去,我活在當下。(好似小冰咁唔再回應?)真係講得好清楚,當時在場嘅人都好清楚,我問心無愧。(即係再見不是朋友?)活在當下啦,將來嘢將來先算啦,今日剩係做善事嘅嘢。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!