掃呢頁CODE去手機

2016年12月25日 星期日

名人:李嘉欣怒轟國泰航空安排失當 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

Michele喺北海道滯留咗三日。大美人李嘉欣(Michele)趁住聖誕節同老公許晉亨及囝囝,一齊去咗北海道過一個白色聖誕,原本係一件好開心嘅事,點知回程時遇到大風雪要滯留,加上國泰航空公司安排失當,搞到Michele足足滯留咗三日,由22號開始等機位,每次被航空公司通知去checkin,最後都係失望而回,她以「難民營」嚟形容當時千歲機場的情況。令Michele最氣憤的是其他航空公司的乘客都飛走晒 ...


Michele喺北海道滯留咗三日。

大美人李嘉欣(Michele)趁住聖誕節同老公許晉亨及囝囝,一齊去咗北海道過一個白色聖誕,原本係一件好開心嘅事,點知回程時遇到大風雪要滯留,加上國泰航空公司安排失當,搞到Michele足足滯留咗三日,由22號開始等機位,每次被航空公司通知去check in,最後都係失望而回,她以「難民營」嚟形容當時千歲機場的情況。令Michele最氣憤的是其他航空公司的乘客都飛走晒,Michele忍唔住喺微博開火:「我們在千歲機場等了3天,沒通知和安排,其他航空公司都飛了。」

連續四日辛苦經歷捱到頭暈暈

仍然滯留日本的Michele,今日接受東網電話訪問,直言一家人從未試過如此辛苦:「我哋今朝凌晨4點先離開機場,要搵車搵酒店,仲要係零下廿幾度,搞到朝早六點先有得休息,真係未試過咁辛苦嘅經歷!搞咗前後4日,國泰嘅安排真係非常之唔好,情況非常之混亂!」Michele表示頭兩日(22日、23日)天氣不穩要停航,她亦理解原因,但後兩日即使天氣好轉,仍未能安排旅客設港:「呢兩日都仲係好混亂,機場都好多小朋友、好多BB,大家都苦不堪言,又有人唔舒服,我都要抖一抖,我都有啲頭暈。」

自覺似難民:大家都好徬徨

嬲爆的Michele繼續轟國泰安排失當:「其他航空公司都已經飛咗,國泰依然冇提供食宿、冇安排,覺得自己好似難民咁,大家都好徬徨,國泰嘅安排好失當!呢幾日都係國泰叫我哋去機場等,實在有太多旅客要上機,跟住排隊排咗好多個鐘先通知冇得飛,國泰呢個安排的確有商榷嘅餘地。」

問到囝囝有否被混亂情況嚇親?Michele指囝囝冇喊,更大讚老公許晉亨在如此混亂的情況下,仍能保持鎮定,帶領一家人及同行友人,令她覺得很安心。

忍不住淚灑機場

Michele又大爆其姐姐亦到日本過聖誕,家姐的小朋友亦有同行,家姐由香港飛東京,同樣不能飛,更被困在機艙內十多個小時,最後仍要原機飛返香港:「我都有同家姐Facetime,諗到兩姊妹都咁慘、咁無奈,都忍唔住喊。」

等足三日仲未有得飛

另外,東網亦聯絡上Michele助手Koko,她透露Michele一行七人由22號開始,每天都到機場查詢航班消息:「尋晚一早就已經去到機場等,去到深夜國泰先通知話冇得飛,等到凌晨4點都係返唔到香港,國泰嘅安排非常混亂。唔止香港嘅旅客,就連其他國家嘅旅客都深受其害,成個櫃位都係得兩個職員!」Koko又表示見到現場有身患長期病患嘅旅客,等到連藥都食到冇晒。

買定乾糧畀囝囝 大人照捱餓

Koko續表示現場冇水冇食物,眾人到機場內的餐廳排隊買食物,排足三、四小時仍未能購買食物,最後更排到餐廳關門,即使有很多人表現鼓譟,但仍無可奈何。問到Michele囝囝情況如何?Koko說:「22號係機場等嘅時候已經試過一次,冇水冇食物,大家又飢又渴,知道情況咁混亂,所以尋日預備定乾糧畀佢,大人就捱吓,都唔知幾時可以返到香港。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!