掃呢頁CODE去手機

2016年12月25日 星期日

鄧月平豁出去 請BabyJohn食波餅 __,Baby,蔡瀚億,BabyJohn,鄧月平,Angelababy,

鄧月平豁出去 請BabyJohn食波餅
查看相片Larine輕輕烏身,巨胸呼之欲出!【東方日報專訊】擁有36F身材的「巨胸翠如」鄧月平(Larine),在主演的賀歲電影《小男人週記3之吾家有喜》與蔡瀚億(BabyJohn)有打擂台戲,Larine從上而下施展絕招KO對方,怎料二人碰撞間竟變成胸壓場面,BabyJohn頭部更卡在36F巨胸之間,場面爆笑!Larine以「超級尷尬」來形容這一場戲:「但出嚟嘅效果幾搞笑,觀眾應該會笑到爆肚,所 ...


查看相片
Larine輕輕烏身,巨胸呼之欲出!

【東方日報專訊】擁有36F身材的「巨胸翠如」鄧月平(Larine),在主演的賀歲電影《小男人週記3之吾家有喜》與蔡瀚億(BabyJohn)有打擂台戲,Larine從上而下施展絕招KO對方,怎料二人碰撞間竟變成胸壓場面,BabyJohn頭部更卡在36F巨胸之間,場面爆笑!

Larine以「超級尷尬」來形容這一場戲:「但出嚟嘅效果幾搞笑,觀眾應該會笑到爆肚,所以就豁出去拍我覺得BabyJohn係個超級專業嘅男演員,因為導演嗌cut機時,佢即刻推開我,仲快過我自己反應,所以同佢拍呢場戲係十分之放心。」BabyJohn則透露拍攝期間一度NG:「拍嘅時候,我諗住盡量一take,點知拍完NG,仲竟然係收音NG,我哋懷疑係咪收音師想睇多次?結果都拍多次,都期待出嚟嘅聲會係點。」


鍾意就快D Share啦!