掃呢頁CODE去手機

2016年12月25日 星期日

聖誕報佳音!趙哲妤馬國早產誕B女 __,趙哲妤,

恭喜!恭喜!聖誕節報喜訊,身在馬來西亞工作的藝人趙哲妤(Uny),有消息指B女搶先出閘,原本打算在香港生B的她,突然在馬國早產,令她不知所措,未敢向外張揚。四圍搵奶粉錢現年29歲的前中國小姐Uny今年9月突然爆出未婚懷孕,並已佗B六個月,預產期在年頭,惟BB爸爸長期不在港,Uny要獨力面對一切。Uny為了胎中的B女可謂付出好多,四出賺奶粉錢,就算臨盆在即腹大便便都堅決飛外地工作,Uny日前獲朋友邀 ...


恭喜!恭喜!

聖誕節報喜訊,身在馬來西亞工作的藝人趙哲妤(Uny),有消息指B女搶先出閘,原本打算在香港生B的她,突然在馬國早產,令她不知所措,未敢向外張揚。

四圍搵奶粉錢

現年29歲的前中國小姐Uny今年9月突然爆出未婚懷孕,並已佗B六個月,預產期在年頭,惟BB爸爸長期不在港,Uny要獨力面對一切。Uny為了胎中的B女可謂付出好多,四出賺奶粉錢,就算臨盆在即腹大便便都堅決飛外地工作,Uny日前獲朋友邀請飛馬來西亞出席開幕活動,順道在當地做水中瑜伽。據知,在馬國期間,她突然作動,惟有在當地生產,誕下B女。而她的社交平台今日只上載了旅行照,但未有提及生B事並寫上:「這個冬天不太冷,祝大家平安夜快樂!」身在馬來西亞的Uny被問是否已生B?她沒有回認,只謂有喜訊會向大家公布。

Karl唔知情

另外,其形象指導好友許嘉浩(Karl)晚上出席平安夜聖誕派對時,被問到Uny近況?他似乎不知情說:「佢去咗馬來西亞做嘢,我哋成班朋友都鬧佢,佢仲有幾日就生得,好危險,但佢話如果唔去得醫生都會唔畀,我昨日仲有同佢WhatsApp,仲講起話有架電動BB車好勁,我係咁叫佢快啲返嚟!佢香港屋企已經請咗個陪月,如果喺嗰邊生,邊趕得切飛過去陪佢,又book咗一月九日仁安醫院,除非真係突然作動,但同佢聯絡冇提及。」

Uny的好友筱靖早前表示願意入手術室,幫BB剪臍帶。問到筱靖知否Uny已生B?她表示不知情:「我知佢預產期係1月9日,依家年尾,我都四圍飛做嘢,諗住做完嘢先搵佢睇吓點。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!