掃呢頁CODE去手機

2016年12月22日 星期四

做晶女郎唔賣胸?34D張秀文:我算保守 __,張秀文,

張秀文早前被拍到與王晶(紅圈)傾工作,她坦言:「要好好經營自己身材。」藝人張秀文與一眾「是非精」於將軍澳電視城為節目《學是學非》第四季最後一集錄影,對於被拍到與王晶密密傾工作,問有何新計劃?她說:「晶哥佢好好,之前我有份拍《男神訓練營》,最近幫手配音,或者佢覺得我夠放得開,可能都會有合作機會,有啱嘅角色可以發揮吓。其實喺嗰部戲入面唔使性感,係演一個傻妹,可能晶哥睇到我內在嘅喜劇細胞,咁我個人其實都 ...


張秀文早前被拍到與王晶(紅圈)傾工作,她坦言:「要好好經營自己身材。」

藝人張秀文與一眾「是非精」於將軍澳電視城為節目《學是學非》第四季最後一集錄影,對於被拍到與王晶密密傾工作,問有何新計劃?她說:「晶哥佢好好,之前我有份拍《男神訓練營》,最近幫手配音,或者佢覺得我夠放得開,可能都會有合作機會,有啱嘅角色可以發揮吓。其實喺嗰部戲入面唔使性感,係演一個傻妹,可能晶哥睇到我內在嘅喜劇細胞,咁我個人其實都幾搞笑,都鍾意演啲『蒸生瓜(傻大姐)』,其實都想演吓辣啲嘅角色,唔係性感嗰隻辣,係言詞鋒利嗰種。」

傾拍喜劇

問有否考慮性感演出?張秀文說:「睇番以前啲晶女郎,好多都係經典,個個都好性感,不過我哋冇傾性感,係傾緊喜劇,但如果着泳衣喺沙灘拍我都OK。(報道指你要守住34D咪咪?)女仔都要好好經營自己嘅身材,好似胡杏兒、張家輝都有配合角色咁去演出。(有諗過性感尺度?)唔知呀,睇番啲晶女郎,發現原來自己都算保守,如果落實咗再傾細節我都唔係佢哋(晶女郎)嗰種性感尤物,要我咁演可能會忍唔住笑場,但或者因為咁,啲觀眾會鍾意呢?」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!