掃呢頁CODE去手機

2016年12月25日 星期日

入行29年首嘗男主角撻Q 麥包撇無綫唔想做鹹魚 __,麥包,無綫,麥長青,

入行29年首嘗男主角撻Q 麥包撇無綫唔想做鹹魚【《蘋果》專訪】做人如果冇夢想,同條鹹魚有乜分別?在無綫默默耕耘29年一直做下把位的麥長青(麥包),本月中決定離開娘家向外闖,導火線除年初無綫高層權鬥令他首次擔正男一撻Q外,坐足一年冷板凳的麥包更揚言:「我唔想寄人籬下睇人面色,想有番自己尊嚴。既然我冇咗價值,我更加想離開。」麥包更笑言若繼續留低,自己分分鐘變成一條鹹魚。■麥包因擔正男一劇集被飛而離開無 ...


入行29年首嘗男主角撻Q 麥包撇無綫唔想做鹹魚

【《蘋果》專訪】做人如果冇夢想,同條鹹魚有乜分別?在無綫默默耕耘29年一直做下把位的麥長青(麥包),本月中決定離開娘家向外闖,導火線除年初無綫高層權鬥令他首次擔正男一撻Q外,坐足一年冷板凳的麥包更揚言:「我唔想寄人籬下睇人面色,想有番自己尊嚴。既然我冇咗價值,我更加想離開。」麥包更笑言若繼續留低,自己分分鐘變成一條鹹魚。



■麥包因擔正男一劇集被飛而離開無綫,日前對住真麥包時自嘲:「以後我真係食自己」攝影:陳順禎



■6年前麥包憑《巾幗梟雄之義海豪情》奪得最佳男配角,但未能令他走上青雲路。資料圖片



■無綫高層樂易玲(右)曾力挽麥包,余詠珊亦曾表示希望再跟麥包合作。資料圖片



■本由麥包做男一的劇集《親親我好媽》,結果由黃智賢(左)頂上。微博圖片

現年49歲的麥包,加盟無綫29年以來一直當綠葉,儘管6年前憑《巾幗梟雄之義海豪情》演梁非凡奪得台慶頒獎禮最佳男配角,但未有令他登上青雲路。原本麥包本年初有機會在新劇《親親我好媽》初嘗男主角滋味,但盛傳無綫高層曾勵珍與杜之克權鬥,令珍姐愛將麥包成犧牲品,由《閃電傳真機》舊拍檔黃智賢頂上。失落男一不特止,昔日劇接劇的麥包,今年更離奇地全部劇集工作被停,難怪他心灰意冷離開。



■今日是聖誕節,麥包擺出當年《閃電傳真機》(上圖)的甫士祝大家聖誕快樂。

「想有番尊嚴」前日麥包接受本報專訪,對於離巢原因,他說:「我做中廚,學晒啲嘢,想再學西廚,但呢邊冇教,所以我想去出面學,就係咁簡單。我享受演戲過程,唔鍾意有壓力,或者睇人面色做嘢。因為我細個寄人籬下,肚餓都唔敢去食飯,因為我唔想見到嗰啲面孔,情願匿喺被竇捱到夜晚阿爸阿媽返嚟……我有過一段咁嘅歷史,所以希望出嚟做嘢之後,可以憑我雙手去搵到錢,唔需要再睇人面色,我想有番尊嚴。」

麥包續說:「我以前以為肯做就人哋一定有嘢畀你做,但今年好奇怪,好似我要等人畀嘢我做,係咪我冇咗呢個能力?我嘅演技已經到咗一個樽頸位,喺呢度尋求唔到突破,所以半年前我已經要求離開,TVB一路挽留我,但我想做嘅嘢同公司未必配合到,所以我情願離開,亦好多謝公司肯體諒。我年紀唔細,如果再留喺度,再過多幾年我冇能力冇團火嘅時候,我真係條鹹魚,想走都走唔到。」

6年前最低潮究竟離巢導火線是否失落男一?麥包坦言:「呢個唔係主要,但亦都係一個point。一直唔畀我好地地,但突然間話畀個機會你做,正如話你聽你升職,但突然冇得升……咁我點先?你有冇諗過我感受呀?呢個唔關公司事,公司成日都有換角,唔拍A嗰套咪拍B嗰套,但我冇咗就冇下一套,因為我未正式喺呢個位企定咗。」可知道被換角原因?麥包笑說:「呢個世界好多嘢冇答案,我心胸唔需要嘥個地方擺呢啲嘢。」昔日劇接劇的麥包今年劇集全面被停,可想過是自己得罪人?他說:「我唔知,呢個係上面安排。」

歷年在無綫最低潮時期,麥包直指是6年前。他說:「2010年真係樽頸,工作各方面中咗自己陰影,係咪我唔做得嘢呢?點解要淪落到廿集我得幾場?睇住個劇本,覺得呢場戲可以咁,我同導演講,但佢話:『得㗎啦,唔使㗎啦,你過鏡,你咁得㗎啦,你做啦。』係咪我已經玩完?人哋咁態度對你,係咪我做錯嘢?點解咁對我?咁即係我喺人心目中冇價值,咁冇價值我就走啦。」

同年麥包奪得男配後決定留低,以為仍有機會開拓一片天,可惜最終仍是失望,偏偏洪永城等沒經驗及沒演技者加盟短短幾年已升做男一,問麥包可感到不忿氣時,他說:「我覺得冇問題,每一個朝代轉最重要公司利益行先,我自己冇怨過。」

採訪:戴彩煥


鍾意就快D Share啦!