掃呢頁CODE去手機

2016年12月25日 星期日

林作:林作27歲生日 Carman送禮「夾」到實 __,林作,

Carman呢份禮物夠晒進擊!港姐麥明詩前男友林作(Joe)昨晚在其幾千呎家中舉行27歲生日派對,除了林媽媽,他更請了不少律師朋友及圈中好友到場,如港姐冠軍馮盈盈及男友,女子組合Bingo的隊長Carman(關嘉敏)、成員Christy(周彥)、Odilia(陳康琪)等,而有傳前女友麥明詩亦會到場,但最後都沒有出現,反而與Joe在澳門拍微電影而傳緋聞的Carman拉大隊到場,更送上鱷魚及老虎狗夾手 ...




其他影片:>>






Carman呢份禮物夠晒進擊!

港姐麥明詩前男友林作(Joe)昨晚在其幾千呎家中舉行27歲生日派對,除了林媽媽,他更請了不少律師朋友及圈中好友到場,如港姐冠軍馮盈盈及男友,女子組合Bingo的隊長Carman(關嘉敏)、成員Christy(周彥)、Odilia(陳康琪)等,而有傳前女友麥明詩亦會到場,但最後都沒有出現,反而與Joe在澳門拍微電影而傳緋聞的Carman拉大隊到場,更送上鱷魚及老虎狗夾手指玩具作生日禮物,難道想「食」住Joe?

冇Cake食 有酒飲

Joe在派對大讚Carman好靚女,激讚似翻版周秀娜,又介紹給其媽媽認識。雖然Joe今年沒有蛋糕切,但據知眾好友都送了不少禮物,大多數是靚酒,飲大兩杯的Joe更一時感觸,拎起咪發表感謝媽咪27年前生了自己,無媽媽就無自己。

讚Carman有內涵

而林作回覆東網表示:「成班朋友幫我慶祝生日。(Carman好冧你?)佢係幾好,我同隊長有合作,佢唔會對我有興趣,佢條件太好。(你會唔會追佢?)佢條件太好,我係欣賞佢,佢好有內涵。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!