掃呢頁CODE去手機

2016年12月10日 星期六

畀放屁男嚇窒!龔慈恩16歲女唔急拍拖 __,龔慈恩,

龔慈恩(左)Keep得好好呀!近年有不少「星二代」殺入娛樂圈,其中一位身材高挑及極具仙氣的便是藝人龔慈恩(Mimi)女兒林愷鈴(Ashley),每次現身均非常搶眼。聖誕節將至,兩母女日前到海洋公園遊玩及於聖誕裝飾前拍照留念。問到聖誕節有可慶祝節目?現年16歲、就讀中五的Ashley表示要溫書應付考試:「我好鍾意讀書,有時做到啲難題,我會覺得自己好勁,好有滿足感,希望大學時可以揀到建築或圍繞藝術嘅學 ...




其他影片:>>






龔慈恩(左)Keep得好好呀!

近年有不少「星二代」殺入娛樂圈,其中一位身材高挑及極具仙氣的便是藝人龔慈恩(Mimi)女兒林愷鈴(Ashley),每次現身均非常搶眼。聖誕節將至,兩母女日前到海洋公園遊玩及於聖誕裝飾前拍照留念。問到聖誕節有可慶祝節目?現年16歲、就讀中五的Ashley表示要溫書應付考試:「我好鍾意讀書,有時做到啲難題,我會覺得自己好勁,好有滿足感,希望大學時可以揀到建築或圍繞藝術嘅學科。」

冇刻意反叛

問到Ashley於青春期可試過反叛?Mimi指女兒小時候非常聽話:「但佢13、14歲開始會同你講咩原因需要學、我唔太有興趣,我好有興趣邊樣嘢想轉學嗰樣,當佢細個乜都yes時,轉變到會問你、同你討價還價,的確係有唔同咗嘅階段,不過都唔係正式反叛。」Ashley說:「我好清楚乜嘢對自己好,亦知道媽咪係為我好,冇刻意去反叛。」Ashley坦言未試過拍拖:「因為我讀男女校可以認識多啲異性,反而冇女校咁好奇,男仔形象破滅晒,佢哋會上堂鬥放屁再舉手認㗎!所以我唔會為拍拖而拍拖。」

轉口風想入行

Mimi大讚囡囡經過多次出席公開活動後,明顯成長不少:「由開始擔心佢講每一句話,到每一次都都畀到驚喜我,雖然依家佢仲係慢熱,但睇到佢嘅進步。」問Ashley有否興趣入行?過往一直表示「言之尚早」的她轉口風說:「我好肯定自己大個一定會做有關藝術嘅嘢,因為我真係好鍾意藝術,唔一定係畫畫,可能係寫書、寫嘢都非常鍾意,如果唔畀我創作嘅話,我係一個死咗嘅人。娛樂圈有好多關於設計嘅嘢,同創作好有密切關係,無論幕前幕後都係,所以係會有呢個可能性。(想唱歌定做戲?)我覺得唱歌同做戲係分唔開,因為唱歌唔識投入唔會唱到歌,歌手入面都有演員影子。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!