掃呢頁CODE去手機

2016年12月22日 星期四

葉子楣車尾箱亂糟糟 [壹週刊 - 1398] __,M1,

葉子楣開車尾箱攞番個袋,嘩!裡面好似垃圾桶咁亂,物似主人,冇事冇幹,唔使執!同你吟一吟葉子楣車尾箱亂糟糟差不多廿年前,已經俾老細出價接近千萬游說露兩點嘅葉子楣,由始至終守住F胸任睇,三點不露大原則,但照樣搵到,卅幾歲就可以退休唔撈。塞住耳仔行咗兩個鐘,葉子楣八點未夠,已開始回程。見好就收,唔再做波霸,但運動呢樣嘢就唔同講法,心口重秤,唔方便跑,葉子楣選擇行路,又刻意將晚飯時間校早,六點幾就揸車出街 ...


葉子楣開車尾箱攞番個袋,嘩!裡面好似垃圾桶咁亂,物似主人,冇事冇幹,唔使執!

同你吟一吟

葉子楣車尾箱亂糟糟

差不多廿年前,已經俾老細出價接近千萬游說露兩點嘅葉子楣,由始至終守住 F胸任睇,三點不露大原則,但照樣搵到,卅幾歲就可以退休唔撈。

塞住耳仔行咗兩個鐘,葉子楣八點未夠,已開始回程。

見好就收,唔再做波霸,但運動呢樣嘢就唔同講法,心口重秤,唔方便跑,葉子楣選擇行路,又刻意將晚飯時間校早,六點幾就揸車出街散步。

呢一晚,八點已經行完回程,電話跟身塞住耳筒聽歌嘅葉子楣,先去開車尾箱攞番個袋,《壹》仔發現佢個車尾箱真係同垃圾桶一樣,亂糟糟,所有嘢塞晒入去,執都唔執吓。

51歲葉子楣靠運動,今時今日個 body都 keep得住,不過塊面就鬆泡泡……好明顯,係唔打嘢冇做任何維修嗰隻。物似主人,就係咁!

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!