掃呢頁CODE去手機

2016年11月27日 星期日

【老婆都喊】張頴康凱旋歸來獲囡囡接機 __,張頴康,

麥雅緻話尋晚喊住睇老公攞獎,就連工人姐姐亦都被感動到喊埋一份。藝員張頴康昨日在《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2016》勇奪飛躍進步男藝人獎。直言等獎等足16年的他於台上感謝太太麥雅緻讓他繼續追夢,一番感言感動萬千網民,其得獎的報道更在《東網》獲得逾兩萬個Likes,認真威水!張頴康今日下午三時許與呂慧儀、李佳芯、岑麗香及朱千雪等抵達香港機場。頴康獲太太及女兒小豆接機,而呂慧儀就獲老公黃文迪及兒子 ...


麥雅緻話尋晚喊住睇老公攞獎,就連工人姐姐亦都被感動到喊埋一份。

藝員張頴康昨日在《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2016》勇奪飛躍進步男藝人獎。直言等獎等足16年的他於台上感謝太太麥雅緻讓他繼續追夢,一番感言感動萬千網民,其得獎的報道更在《東網》獲得逾兩萬個Likes,認真威水!張頴康今日下午三時許與呂慧儀、李佳芯、岑麗香及朱千雪等抵達香港機場。頴康獲太太及女兒小豆接機,而呂慧儀就獲老公黃文迪及兒子蟹子接機。

鄭俊弘率先報喜

談到張頴康奪獎被網民激讚,他謙稱只是一時熱潮,自己於熱潮過後會繼續「捱世界」。頴康說:「鄭俊弘話我Facebook洗咗版,但我電話卡收得差,短訊都未睇到。不過好開心,但熱潮會過,都係繼續捱世界。(台慶頒獎禮更大信心?)唔會喇,啲人話馬來西亞攞咗就唔好諗香港,台慶頒奬禮坐到上台已經好好。」

麥雅緻喊住睇老公攞獎

同場的麥雅緻直言昨晚於家中聽到老公於台上多謝自己時,一邊聽一邊喊:「好開心,工人姐姐見我喊,連佢都喊!反而囡囡望住電視就問爸爸幾時返屋企。」頴康聞言笑說:「工人姐姐應該係見到我攞奬,但都冇加佢人工,所以先至流眼淚。」問到二人稍後有何慶祝活動?不食羊肉的麥雅緻笑言會陪伴老公食羊腩煲。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!