掃呢頁CODE去手機

2016年11月27日 星期日

星光:開齋攞獎!張頴康爆老婆唔畀寵幸? __,張頴康,

張頴康話老婆唔畀佢寵幸。無綫藝人張頴康在《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2016》奪得入行16年來首個獎項「飛躍進步男藝人獎」。張頴康在台上激動喊住多謝老婆麥雅緻支持,對此他受訪時說:「等咗16年,冇老婆支持,我冇可能做到演員,老婆冇介意過我搵得少錢,等我繼續實現理想,亦要多謝外父外母,老婆花咗好多唇舌說服佢哋畀個女嫁畀我,我腦海裏面只得我老婆。」問會否生多個BB慶祝,張頴康笑說:「佢唔睬我,佢唔 ...




其他影片:>>






張頴康話老婆唔畀佢寵幸。

無綫藝人張頴康在《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2016》奪得入行16年來首個獎項「飛躍進步男藝人獎」。張頴康在台上激動喊住多謝老婆麥雅緻支持,對此他受訪時說:「等咗16年,冇老婆支持,我冇可能做到演員,老婆冇介意過我搵得少錢,等我繼續實現理想,亦要多謝外父外母,老婆花咗好多唇舌說服佢哋畀個女嫁畀我,我腦海裏面只得我老婆。」

問會否生多個BB慶祝,張頴康笑說:「佢唔睬我,佢唔肯畀我寵幸,我都有同佢講過話生多個,佢話『唔好掂我』,希望佢可以頭先都問楊明係咪攞飛躍後戲份會多啲,佢話係嘅,戲份多啲收入多啲咁可以生多個啦。(一吐烏氣?)如果幾年前攞就會,依家個心放晒喺老婆同個女度。(台慶頒獎禮有冇信心?)已經好足夠,喺TVB十年連去頒奬禮坐嘅機會都冇,有得去坐已經好開心,有提名已經好開心。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!