掃呢頁CODE去手機

2016年11月25日 星期五

傅嘉莉:低調性感做義工 傅嘉莉落區派真.福利 __,傅嘉莉,

傅嘉莉收收埋埋…唔係講緊佢個Body,係講緊咁低調做義工!近期以短髮「男仔頭」示人的傅嘉莉(Kelly),入行以來一向緋聞多多,身邊富貴緋聞男友傳不停,日前難得不用開工,Kelly沒有去拍拖,反而靜雞雞走去做善事。當日中午一時許,Kelly在大批義工朋友陪同下現身石硤尾,一行數十人步入超級市場,挑選了大量餅乾、粉麵、罐頭、醬油等食糧,浩浩蕩蕩步往附近的慈善機構辦事處,只見Kelly沿途和大家有傾有 ...




其他影片:>>






傅嘉莉收收埋埋…唔係講緊佢個Body,係講緊咁低調做義工!

近期以短髮「男仔頭」示人的傅嘉莉(Kelly),入行以來一向緋聞多多,身邊富貴緋聞男友傳不停,日前難得不用開工,Kelly沒有去拍拖,反而靜雞雞走去做善事。當日中午一時許,Kelly在大批義工朋友陪同下現身石硤尾,一行數十人步入超級市場,挑選了大量餅乾、粉麵、罐頭、醬油等食糧,浩浩蕩蕩步往附近的慈善機構辦事處,只見Kelly沿途和大家有傾有講,狀甚熟落。

蠱惑的衫

入到辦事處,各人忙出忙入地包好剛購入的食品,然後分成數個小隊出發,穿上爛恤衫襯牛仔褲的Kelly,笑意盈盈地拿着一大包福利品站在門口作準備,其看似密實扣到上頸的恤衫,蠱惑地爛到上心口,袒露纖腰,稍一郁動更見埋白色bra top,如此惹火打扮,名副其實「派福利」。

落九龍城醫肚

性感Kelly跟大隊步往屋邨派發福利品,只見她落力地行上行落,經過兩小時探訪後,再跟大隊折返辦事處,入內再逗留多兩小時,並與眾人逐一合照才離開。之後她隨即乘七人車往九龍城會合數名女性友人開餐,一行人邊食邊傾,食了個多小時便走人。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!