掃呢頁CODE去手機

2016年11月29日 星期二

【百萬婚禮】周柏豪秘娶拍拖8年女友 布吉沙灘行禮肉緊咀 __,柏豪,周柏豪,

孫慧雪入紙註冊結婚,下月行禮,估唔到圈中另有一件喜事搶先爆,就係——柏豪結婚了!2014年,喺叱咤頒獎禮上連掃多個大獎嘅柏豪,喺台上發表愛的宣言,當時佢話:「感謝你陪我長大。好感謝你,我會跑快啲,跑到我哋嘅終點,我愛你,多謝你嘅耐性。」感謝任職i.t.買手嘅同居女友StephanieChu一直不離不棄。數月前仲話自己未有能力結婚、希望搵「雙倍」身家先至成為「兩家之主」嘅柏豪,原來日前已秘婚!上周二 ...


孫慧雪入紙註冊結婚,下月行禮,估唔到圈中另有一件喜事搶先爆,就係——柏豪結婚了!2014年,喺叱咤頒獎禮上連掃多個大獎嘅柏豪,喺台上發表愛的宣言,當時佢話:「感謝你陪我長大。好感謝你,我會跑快啲,跑到我哋嘅終點,我愛你,多謝你嘅耐性。」感謝任職i.t.買手嘅同居女友Stephanie Chu一直不離不棄。數月前仲話自己未有能力結婚、希望搵「雙倍」身家先至成為「兩家之主」嘅柏豪,原來日前已秘婚!上周二仲喺fb放風話自己忙住拍大台新劇《使徒行者2》冇晒時間嘅柏豪,原來係放煙幕,翌日就同拍拖8年嘅女友Stephanie,擲過百萬請60位親友去布吉(包括唱片公司高層Gordon同連詩雅),周六(26號)傍晚六點,於當地一家五星級度假村舉行婚禮。一對身人在沙灘行禮,西裝筆挺嘅柏豪踏入人生另一階段,禮成後肉緊得擁著妻子錫錫,朱小姐身份正式成為周太喇!恭喜晒周生周太!之前柏豪話過,想有能力先至結婚,因為自己係一家之主,「我鍾意照顧人,希望好似救世主咁,等身邊人唔使煩。」仲話希望太太婚後可以專心照顧家庭,唔想佢做嘢。好sweet呀!

早於2014年,柏豪事業起飛之年,除了公開多謝女友之外,亦明言有成家之意:「結婚係好事,我都想照顧身邊嘅人。」 Stephanie 上周二,即出發到布吉結婚嘅柏豪,喺fb貼圖放煙幕:「繼續通宵拍攝 #使徒行者2」 (周柏豪fb)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!